Ascubal Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Altså, skal nå finne de 4 tingene man trenger til mane frem portalen til paradiset.. jeg veit at man ikke trenger å gi fra seg Skeleton key for det, og at man heller ikke trenger å gi fra seg Azura's star.. Fordi med min tidligste figur på spillet hadde jeg andre ting som jeg leverte inn, men jeg husker bare ikke hva og hvor jeg fant dem... Så det jeg trenger en daedric artifact, hvor finner man en sånn en? bortsett fra skeleton key da, den trenger jeg Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Uhm, du skal da få en ganske klar beskrivelse om hvor du kan skaffe disse tingene, med kart og piler og alt ting. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Får ikke det denne gangen =/ Får Martin ville ha min skelton key, men jeg veit jeg ikke trenger å gi den.. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Link til forum hvor du finner kart ( linken i første post) over Cyrodiil med nesten steder i spillet markert (ikke bare daedra shrines) Disse daedra questene er levelbaserte. Altså de krever at du har et visst level. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå