Sjulimann Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Edit: Må nesten få takke Forsvaret, siden jeg har fått alt av plater og skruer fra dem da jeg var på utplassering på Romeriket Tekniske verksted\FLO RTV. Hyggelig å være der! Må jo også selvfølgelig få takke min snille far, siden han kjøpte de dyre knappene til meg Er delvis ferdig, men poster alikevell loggen min her. Kan jo være interesant for folk å se. Da er tiden kommet for meg, jeg har bestemt meg for å lage ny front til kabinettet mitt, fordi den orginale er så kjedelig. Bare crappy (for å bruke det ordet) plastikk. Her er bilde av kabinettet mitt: Hele det dekselet som sitter foran skal byttes ut med et "hjemmelaga" et. Så begynner med tegninger: Først kløpte jeg en plate slik Derretter knakk jeg kantene 45grader slik at det begynte å ta from, sveiset i hjørnene: Og planen er følgende, sett forfra: I tilleg skal jeg borre hull i hjørnene og feste dekselet med fete umbracko skruer. De hullene som danner den firkanten er hull til vifta, de 2 andre som er ved siden av displayet er styreknappene. Som dere ser, så skal jeg også flytte eject knappen til dvd`en, noen som har erfaringer med det, er det bare å lodde på lengre ledere? Har foreløpig tenkt å lakkere med klar-lakk. Og til slutt blir det bilder av hvor langt jeg har kommet hittil. Bildene er tatt med webcam, så kvaliteten er redusert... PS: Ja, det skal være metall deksel på dvd`en også "så den ikke synes". Tar gledelig imot forslag og tips! Kommentarer her takk Endret 31. mai 2006 av Sjulimann Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 (endret) UPDATE 31\03 Ja, da er har jeg skaffa bilder med bedre oppløsning: Har ikke kopla til knapper eller noe sånt enda, det kommer seinere. Jeg tenkte også at jeg like godt kunne lage sidedører =P : Bare synd at jeg fikk plexien ripete... Skal kjøpe ny. Jaja, det var alt for i dag, nye updates kommer så fort jeg har ny plexi, fiksa knappene og display og finjustert litt Edit, plexien er ikke ripete alikevell Dumme meg so ikke så plasten på ene sia... Kommentarer her takk Endret 8. april 2006 av Sjulimann Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 (endret) UPDATE 07\04 Yes, da er jeg tilbake med en diger update. Jeg kan vel si at jeg er ferdig, men trur jeg skal lakkere toppen en eller annen gang... Datan er iallefall "ready to use". Her kommer en rekke bilder fra de siste dagenes arbeid Først ut er dvd loddinga og knappene: Bilde av festet til viftestyringsdisplayet, bare fantasien som setter grenser! Så div knapper: Så var jeg nøtt for å sage plass til hengslene, jepp du hørte riktig Det begynner å likne, det begynner å likne! AND FINITOS! Jeg syntes det ble litt stilig med hengsler jeg, liksom litt annerledes På og med lys: ^^ Og til slutt legger jeg ut en litta film DVDKnappen Kan hende det tar litt tid før den bufrer, men det skal funke, så si ifra hvis ikke! Jupp, det var alt for denne gang! *Gleder meg til TG* Kommentarer her takk Endret 8. april 2006 av Sjulimann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå