Chubby Ninja Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Som vanlig slo jeg datamaskinen min av før jeg legger meg, og jeg gjorde det på den riktige windows-måten. Dagen etter, da jeg startet maskinen igjen rundt 12.00 på dagen, kom ulykken. I begynnelsen gikk alt fint, datmaskinen starter slik den alltid har gjort. men så, rett før det lille login-vinduet dukker oppe får jeg i ett halvt sekund se en eller annen bluescreen. Så restarter maskinen seg. Dette skjer da om og om igjen. Er det noen som har opplevd noe lignende før, eller han noen peiling på slik? Forresten, vis noen har noen bilder av forskjellige bluescreener, så kan jeg godt peke den skyldige ut. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hva står det blue-screenen? Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hvis du får en feilmelding kode kan du skrive den ned og søke på google etter den. Da får du opp informasjon og løsninger. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg har vært ute for noe lignenede med en maskin. Fant ut at prosessoren ble varm, men ikke kjøleribba, skiftet kjølepasta og problemet var løst.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Har du sjekka temperaturar i BIOS? Er det gjort nokre endringar i hardware eller software av betydning i det siste? Lenke til kommentar
Chubby Ninja Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Nei, jeg har ikke gjort noe spesielle endringer i hardware, dette kom ehlt uventet. Men det skal sies at jeg hadde datamaskinen på over en natt, kan den ha blitt for varm. Jeg ville da ikke tro det, ettersom jeg har vært på mangfoldige LAN. 3lWood: Jeg kan ikke se hva det står i bluescreenen, ettersom den kun viser seg i løpet av ett millisekund før den skrur seg av. Jeg har hatt problemer med CPU før, og byttet den. Men det er ikke lenge siden og derfor skjønner jeg ikke en dritt. Lenke til kommentar
tfx Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg hadde en gang et lignende problem. Fant til slutt ut at CPU vifta ikke kjølte nok, selv om den hadde gjort det over lengre tid uten at jeg selv hadde endret noe. Prøv å hiv på litt kjølepasta, evt bytt CPU vifta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå