Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Men da er det like greit å få returnert enheten og få den reparert/byttet ut. Du vil i tillegg få ny firmware og forlenget garanti. I stedet for å kjøpe noe så tåpelig som denne "fan stand". Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 jeg skal sende en mail til spiderman nå, håper det hjelper. hvis ikke sender jeg mail til xbox support eller til bill gates, og skriver drapsstrussler. Lenke til kommentar
morgf33 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Er det bare å ringe xbox support? fy faen. og jeg som sliter hver dag med 3 røde lys. Noen som har nummer. Hvis det har noe å si hvor man bor så bor jeg da i tromsø. 5899543[/snapback] I eska til 360'n følger det med en grå liten bok det står XBOX 360 på. På helt på siste side står support nummerene. Husk å ta norge da Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 hvis ikke sender jeg mail til xbox supporteller til bill gates, og skriver drapsstrussler. 5900355[/snapback] Bill Gates har en skokk med folk ansatt som fjerner epost som ikke er intressant, de tar seg sikkert av drapstrusler også, uansett går hver e-post han leser igjennom en kjede med ansatte som bedømmer viktigheten, før han leser dem. Dessuten er det ganske vansklig å få tak i den epost-adressa hans, tror det bare er de viktigeste samarbeidspartnerene til Microsoft, og sikkert også bare en liten del av de ansatte i Microsoft som har den. Det hender han tar en 'tenke-dag' hvor alt han gjør er å lese e-post, men de e-postene han leser da, har alle gjennomgått kriteriene jeg nevnte over. Og da er de tilogmed ferdig-sortert i under-mapper i Outlook'en hans. Dessuten er Bill Gates en herdet kriminell, som begynte sin kriminelle løpebane i New Mexico allerede i 1977, og ikke en mann noen vil legge seg ut med. Så jeg er rimelig sikker på at han ikke er redd for en slik tulling som deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå