Gå til innhold

Problemer med at x360 henger seg opp? "Fan stand"

teekej

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Er ikke dette en feil som dekkes av garanti?

Har sett film hvor en tysker strippet 360'en sin og fant teipen på thermo-padden intakt på cpuen..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Hva tenker du på da?

Mener å ha lest at mange hadde disse problemene..

Om jeg kjøper et produkt som ikke fungerer 100% har jeg kjøpsloven i ryggen.

Om dette i tillegg skyldes pga. en feilproduksjon/tabbe, så er vel det noe produsenten retter opp i?

Lenke til kommentar
den der hjelper men ikke så mye som du vil den skal hjelpe. maskinen er ALTFOR dårlig lagd. dårlig kvalitet. eneren var MYE bedre. det er ikke mye X360 men heller Xbox 1.5

5890834[/snapback]

Du sier at fordi eneren var bedre lagt, er Xbox 360 mer som en Xbox 1.5?

Slående logikk.

Lenke til kommentar
den der hjelper men ikke så mye som du vil den skal hjelpe. maskinen er ALTFOR dårlig lagd. dårlig kvalitet.

5890834[/snapback]

Hva med å heller benytte deg av garantien å få ny xbox når boxen din har feil i stedet for å spre løgner om at xbox360 generelt har for dårlig kvalitet?

Boksen min og alle andres* fungerer fint og har heller ikke behov for noen latterlige "fan-stands". Hvis det er behov for en fan stand er det en feil på boksen, som dekkes av garanti. Så enkelt er det. :nei:

Folk er tydeligvis ikke klar over rettighetene sine, hvis de godtar å prøve å fikse en feil selv, ved å betale for ekstra produkter. :roll:

* Det er vel offisielt at xbox360 har lav feil-prosent blant spillkonsollene.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Ang. feilprosent. Er det noen som har noen tall fra xbox,PS2 eller GC?

5891531[/snapback]

Når GC, ps2 og xbox ble lansert var det rett og slett færre folk på forumer som dette, dermed var det færre som klaget åpentlyst som de fleste gjør nå...

Tror forresten ingen produsenter er interessert i å offentligjøre sin feilprosent, da det vil være det vi kaller negaitv reklame...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Teipen skulle vist værra der!

5889670[/snapback]

Jepp, sånt var det jo på gamle pcer.

den der hjelper men ikke så mye som du vil den skal hjelpe. maskinen er ALTFOR dårlig lagd. dårlig kvalitet. eneren var MYE bedre. det er ikke mye X360 men heller Xbox 1.5

5890834[/snapback]

Xbox 1.5 er bedre enn den første(1.0), bråkte som faen. dette ble da fiksa i versjon 1.3(??) eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Hva skal jeg gjøre, vil sende den inn, men hvet ikke hvordan, hvem jeg skal ringe osv.

Kan noen hjelpe.

5892409[/snapback]

Du leverer den ganske enkelt i den butikken du handlet Xboxen din.

Om det var en fysisk butikk som Elkjøp, tar du turen dit, om det var en virtuell butikk som Komplett.no, så ringer du teknisk avdeling der. (fraktpenger får du kompensert)

Folkens; ikke la dere "tvinges" til å leve med problemer som dekkes av garanti...

Lenke til kommentar
Ang. feilprosent. Er det noen som har noen tall fra xbox,PS2 eller GC?

5891531[/snapback]

Når GC, ps2 og xbox ble lansert var det rett og slett færre folk på forumer som dette, dermed var det færre som klaget åpentlyst som de fleste gjør nå...

Tror forresten ingen produsenter er interessert i å offentligjøre sin feilprosent, da det vil være det vi kaller negaitv reklame...

5892431[/snapback]

Og dermed som eg har sagt før, ar det mindre media dekning for slike ting i forhold til det vi har i dag :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

hva med å ringe Microsoft som nevnt over?

eller i verste fall ringe butikken du kjøpte den fra?

om det er egne rutiner for retur, så setter de deg gledelig videre til Microsoft..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...