Gå til innhold

Lian Li kabinett, enhver PC byggers drøm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Dette er vel ikke akkurat kabinettet som skal stå på skrivebordet tenker jeg. Hvis du har dette med på LAN og skal hjem er et jo bare å sette seg oppå og rulle i vei.

Lenke til kommentar
Dette er vel ikke akkurat kabinettet som skal stå på skrivebordet tenker jeg. Hvis du har dette med på LAN og skal hjem er et jo bare å sette seg oppå og rulle i vei.

5908575[/snapback]

Ja,bare det nedover bakke :D

Hva er planene for kassa i grove trekk?

Lenke til kommentar
Hva er planene for kassa i grove trekk?

Planen er å lage en worklogg der jeg først presangterer kabinettet slik det er når jeg mottar det og med innmontert hardware.

Så har jeg tenkt å "modifisere" det med de forskjellige orginale tilbehørsdelene som finns og til slutt tenker jeg det blir noen egne modifiseringer, nøyaktig hva kan jeg ikke si nå jeg må nesten få kassen først .

Lenke til kommentar
Planen er å lage en worklogg der jeg først presangterer kabinettet slik det er når jeg mottar det og med innmontert hardware.

Så har jeg tenkt å "modifisere" det med de forskjellige orginale tilbehørsdelene som finns og til slutt tenker jeg det blir noen egne modifiseringer, nøyaktig hva kan jeg ikke si nå jeg må nesten få kassen først .

5911178[/snapback]

høres bra ut :thumbup:

si ifra her når du starter worklogen :)

Endret av T homas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...