Gå til innhold

TES: Når begynte du på main quest? Mulig liten spoiler

Anbefalte innlegg

Hei, bare lurer på en ting, når begynnere dere andre Oblivion spillere på main questen? Sånn i level altså..

Jeg for min del begynte først og gjøre ting i level 20, og det viser seg å bli veldig morro for min del, men de andre som av og til slår følge blir slakta innen et par sekunder av 2 - 4 storm atronachs og 3 eller flere daedroths + diverse clannfears og dremora's.. Dette skjedde foresten i kvatch ;)

Må legge til at dette ikke samla på et sted, men litt rundt omkring på det lille plassen man har inne i den ødelagte byen når man skal redde folk fra kappellet, men folka man har med seg der har en tendens til og ikke helt skjønne det med å samarbeide :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynte på den etter å ha spilt noen sidequests, tar main-questen litt etter litt nå om dagene, hittil holder jeg på å samle inn disse artifactene til Martin. Men gjør heller sidequests, som litt innbrudd for å jobbe meg opp i Thieves Guild, litt missions for Fighters Guild, pluss litt annet "arbe" på si for random folk. :)

Lenke til kommentar

Det er veldig lønnsomt å gjøre quests for Daedra gudene fant jeg ut, løper nå rundt med en Wabbajcker (?) Den gjør uansett folk og dyr til sævver :D Og så Clavicus Vile Masque, Goldbrand, Mace of Molag Bal, Spellnreaker og resterende Daedric Armor, untatt Umbra sine hansker (Ebony)

Mne gudene er litt sære når det gjelder og mane dem fram da :(

må ha Cyrodil Brandy en plass og aner ikke hvor jeg skal få tak i den..

Lenke til kommentar

de to første karakterene mine tok jeg den første delen av MQ ganske fort på lvl 1. men så gjorde jeg andre ting, tok litt MQ igjen osv.

ble ferdig med MQ i lvl 11 med den første. lvl 17 med andre karkater.

men med min tredie karakter har jeg nettopp begynnt på den nå, som lvl 8

Lenke til kommentar

Var rundt level 15 da jeg prøvde meg på Kvatch - og jeg hadde ikke sjans! Ble revet i filler av Clannfears :no:

Da jeg var over level 20 prøvde jeg igjen, denne gangen mot Daedroths og Storm Atronarchs, med mye større hell. Men jeg har fremdeles problemer hvis det kommer 2+ Clannfears mot meg.

Er det bare meg eller har Clannfear gått fra å være en søt liten dinosaur med liten annen nytte enn å være slakt i Morrowind, til å bli en overpowered irritasjon i Oblivion?

Lenke til kommentar

Det er vel heller det at man ikke så Clannfears i MW før man var ganske høy level (over 20 tror jeg), og da var man allerede så overpowered ubergod at ALLE monster ble bare slakt.

Husker jeg lastet ned en mod som stappa drager inn i spillet. De fløy ikke, bare tassa rundt på bakken. Ble ikke noe mere morro selv om de hadde 10000 HP, når de såvidt greide å chippe ned på HP'n min mens jeg sto rett foran de og hamra løs med sverdet i 10 minutter.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det er vel heller det at man ikke så Clannfears i MW før man var ganske høy level (over 20 tror jeg), og da var man allerede så overpowered ubergod at ALLE monster ble bare slakt.

Husker jeg lastet ned en mod som stappa drager inn i spillet. De fløy ikke, bare tassa rundt på bakken. Ble ikke noe mere morro selv om de hadde 10000 HP, når de såvidt greide å chippe ned på HP'n min mens jeg sto rett foran de og hamra løs med sverdet i 10 minutter.

5892414[/snapback]

Jeg så da Clannfears i tidlige levler også i Morrowind (før level 10) i diverse tombs o.l. Grunnen til at de er så mye sterkere nå, er disse power attacks'ene. I Morrowind stod de vel ganske stille og prøvde å bite deg.

Lenke til kommentar

Jeg starta tidlig og holdt på til jeg fikk hest. Nå har jeg tatt MQ opp igjen, men må man være recommended fra mage guild for å prate med hun i arcane university?

Clanfears er litt stygge, men skjoldet mitt gir 20% av skaden andre gjør på meg tilbake. Så power attacksa skader dem mest om jeg blokker. Ellers hater jeg zombier, troll og ogres :/

Lenke til kommentar

Jeg begynte med en gang jeg, holdt på til jeg fikk hest og ble med i The Blades, da fant jeg ut at kanskje jeg skulle spare mainquestet litt, og gjøre andre morsomme ting. Småquest, Arena, utforske Cyrodiil, grotter og huler og finne mye kult stæsj... Tar opp mainquestet når jeg blir litt høyere lvl tenker jeg... (er lvl 8 nå)...

Lenke til kommentar

Noen som foresten føler seg som Sauron her? ( Han ondeste duden i Ringenes herre, han med den stilige hjelmen og og blunt våpnet )

Løper rundt med Goldbrand, og den har firedamage, så fiendene flyr bort etter at jeg slått dem, slenger dem inn i veggen mens de brenner :D Artig og se på ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...