Gå til innhold

Problem med nytt SIM-kort


Anbefalte innlegg

Jeg har nå gått over til et nytt mobilabonnement, men når jeg setter inn det nye SIM-kortet, starter opp og taster inn PIN-koden, så får jeg et "popup-vindu" som det står: "Sett inn riktig SIM-kort". PIN-koden er garantert riktig og SIM-kortet er det jeg fikk i posten.

 

Mobilen er en SE K700i

 

Abonnementet skulle vært overført i natt kl 03.00 fra Telenor Privat+ til Noextras.

 

Jeg har også satt inn nytt batteri: Et BST-30. Tidligere hadde jeg BST-35, men kapasiteten ble dårlig i løpet av det året jeg har brukt det.

 

Har dere noen forslag til hva som er galt?

 

Takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...