morra Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg har nå gått over til et nytt mobilabonnement, men når jeg setter inn det nye SIM-kortet, starter opp og taster inn PIN-koden, så får jeg et "popup-vindu" som det står: "Sett inn riktig SIM-kort". PIN-koden er garantert riktig og SIM-kortet er det jeg fikk i posten. Mobilen er en SE K700i Abonnementet skulle vært overført i natt kl 03.00 fra Telenor Privat+ til Noextras. Jeg har også satt inn nytt batteri: Et BST-30. Tidligere hadde jeg BST-35, men kapasiteten ble dårlig i løpet av det året jeg har brukt det. Har dere noen forslag til hva som er galt? Takk... Lenke til kommentar
zand Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Din telefon er operatørlåst. Gå inn på telenormobil.no eller ring 09000 for å få koden. For å få koden gratis må tlf være over 1 år gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå