Klas Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hej! Hoppas det går bra med en svensk på forumet. :smile: Köpte idag en Mustek gSmart mini2. Laddade den och tog några kort, batteriet tog slut, men nu har den låst sig helt och röda lampan lyser inte när man laddar. På baksidan har den låst sig i fönstret, det visar "27, upplösning på bästa formatet och batteriet visas i fast sken". Även om man tar ut USB kabeln händer ingenting, och jag har provat att trycka på den insjunkna resetknappen på baksidan. Snälla hjälp.... Klas Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Kjøpte et slikt for å ha et kamera i lomma. Det var fokuseringsfeil med det, og sendte det tilbake. Fikk nytt. Fokuseringsfeil med det og, men bestemte meg for å beholde det fordi feilen ikke var så stor. Så ble det mørkt. Ladelys OK, men det lot seg ikke slå på. Sendte det tilbake og fikk pengene igjen. Selv med dette kameras store begrensninget, fikk jeg tatt noen bilder med kjempebra resultat. Konklusjon: Feilfrekvensen er stor på disse kameraene. Mitt råd er: Lever det tilbake og kjøp et annet kamera. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Du må åpne kameraet å trykke på reset knappen. Reset knappen er på toppen av kameraet. Har selv opplevd at kamerat "låste seg". Fungerte igjen etter en liten trykk på reset knappen. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 ok, var litt snar der. Da vet jeg ikke hva du kan gjøre. Ser ut til at du må sende kameraet i retur. [ Denne Melding var redigert av: corcky på 2002-09-28 20:22 ] Lenke til kommentar
Klas Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Ja, resetknappen har jag redan provet. :sad: Tack så hemskt mycket ändå. Klas Lenke til kommentar
Klas Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Hej igen! Nu provade jag att hålla inne resetknappen i kanske 20 sekunder, och trycka på de andra knapparna, en i taget, och nu fungerer den igen. Glad. :smile: Tack. Klas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå