Skogslik Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Noen her som har erfaringer med Programmet VoipStunt? Det er ett program man ringer gratis til folk fra pcn.. Er det bare till og kjøpe en billig mikrofon og koble den i pcn og snakke? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jepp! har det nå og bruker det. Du kan ringe gratis rfa pc-en og til hustelefoner i norge og rundt i div andre lann helt gratis. Kjøp deg en mick som er helt ok, og du kan ringe gratis Men du må betale hvis du vil ringe til mobil eller å få et eget nummer eller noe slikt til voipstunt på pc-en tror jeg... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 ok Er det bare og koble mikrofonen i pcn så er alt klart? skall bare ringe til hus telefoner så det går greit Såg dem hadde en billig Mikrofon til Pc på Biltema.. 23kr Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 så lenge det er lyd og de hører hva du sier så funker det sikkert Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Men det fins jo Hus tellefoner som kan se vilket nummer som ringer, Vis eg ringer med VoipStunt. vill det da stå sjult nummer? Vill ikkje at det skall stå noe som leder til meg Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 så lenge du ikke betaler noe, og etter det jeg har sett, så står det bare skjult nummer... Og tror det skal litt til for å få det sporet tilbake til deg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Ok men da er det greit.. Eg kan jo ringe til kompisen min og få dette bekreftet.. han har slik telefon man kan se nummeret Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hm, så litt artig ut dette her. Men hva er ulempen, egentlig? "To counter misuse of our network we have limited these free calls to a maximum of 1 minute for our trial users." Betyr det at man kun kan ha en samtale gående i en minutt før den stopper, eller? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) det skal jeg teste nå... Jepp etter ett minutt så brytes kontakten... Endret 8. april 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 har hørt noen kann snake i over ett minutt og :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå