Gå til innhold

vil prisene holde seg?

Anbefalte innlegg

jeg lurer på å kjøpe Club3D Geforce 7800GS 256MB Skjermkort

hovedsakelig for å spille oblivion og gothic 3 osv på et bra nivå

saken er bare det at jeg fant ut at jeg ville spille gjennom morrowind før oblivion, så jeg MÅ ikke ha nytt 3d kort før om 2-3 måneder.

Er det hipp som happ om jeg bestiller nå eller tror dere prisene vil ha sunket noen lapper om 2-3 måneder?

Endret av krigerius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg lurer på å kjøpe Club3D Geforce 7800GS 256MB Skjermkort

hovedsakelig for å spille oblivion og gothic 3 osv på et bra nivå

saken er bare det at jeg fant ut at jeg ville spille gjennom morrowind før oblivion, så jeg MÅ ikke ha nytt 3d kort før om 2-3 måneder.

Er det hipp som happ om jeg bestiller nå eller tror dere prisene vil ha sunket noen lapper om 2-3 måneder?

5887857[/snapback]

Trenger du ny bil om tre måneder så kjøper du den om tre måneder...duuuh...

Lenke til kommentar

Prisene vil nok ikke falle allverdens, siden det mest sannsynlig ikke kommer en oppfølger til det kortet.

Og hvis du kjøper det nå, har du jo glede av det mye lenger enn hvis du venter lenge med å kjøpe det, samtidig som det ikke koster deg så mye ekstra penger :)

Lenke til kommentar
Etter min oppfatning så er skjermkort det som faller mest i pris fortest av hardware. Mange tilbydere og mange utgaver i tillegg. Vent så lenge som mulig er vel mitt råd.

5891454[/snapback]

Når det gjelder pc er det jo ikke noen vits i å vente i evigheter. Det kommer jo hele tiden nye ting, så kjøp når du sjøl mener at du må. Hvis ikke blir du bare sittene å vente på prisfall og det er det jo hele tiden pga at nye "toppmodeller" lanseres.

Lenke til kommentar
Når det gjelder pc er det jo ikke noen vits i å vente i evigheter. Det kommer jo hele tiden nye ting, så kjøp når du sjøl mener at du må. Hvis ikke blir du bare sittene å vente på prisfall og det er det jo hele tiden pga at nye "toppmodeller" lanseres.

5901559[/snapback]

dummeste jeg har hørt

ja han trenger ikke vente i evigheter. men vist han har muligheten til å vente 1-2 månder så venter man 1-2månder. man kjøper ikke komponenter før man trenger det.

og en ting ikke vreng eller vri på dette takk du forstår pent va jeg mener paul

Lenke til kommentar

5901559[/snapback]

dummeste jeg har hørt

ja han trenger ikke vente i evigheter. men vist han har muligheten til å vente 1-2 månder så venter man 1-2månder. man kjøper ikke komponenter før man trenger det.

og en ting ikke vreng eller vri på dette takk du forstår pent va jeg mener paul

5905302[/snapback]

Når nye kort lanseres har de en "kunstig" høy pris og akkurat da kan en godt vente litt, men når prisen har stabilisert seg går den sjelden ned mer før at ett nytt kort lanseres igjen (noe nyere kort en 7800GS til AGP kommer neppe) . Så 1-2mnd etter lansering kan være greit, men 1-2 mnd på ett kort som allerede har vært i salg lenge er unødvendig. Da vinner en mer med å handle hos de rette butikkene.

Ellers så er det jo unødvendig å oppgradere hver gang noe nytt kommer som eks 7800gtx til 7900gtx straks etterpå.....???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...