Nathan Sykes Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hei, jeg er på utkikk etter ny mobil, og klarer ikke helt å finne som ligner det jeg ser etter:) Jeg har ikke så mange kriterier.. Pris: 1000-2000 kr Kamera: Best mulig:) Design: Robust Batteritid: Lang Dette er det eneste jeg bryr meg om. Det kan godt følge med videokamera o.l, men for meg er det ganske uvesentlig. Så hvis noen kan henvise til noen tester av nye mobiler, eller gode tilbud så hadde jeg blitt sjeleglad:) Dagfinn Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Er det ikke bedre å kjøpe seg et digital kamera ? Uansett, de fleste vil nokk anbefale SE K750i. Du får ikke allverden til "kamera" til den prisen. Står uansett fast på at et mobilt kamera duger kunn til mms. Lykke til Lenke til kommentar
Nathan Sykes Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Er det ikke bedre å kjøpe seg et digital kamera ? Uansett, de fleste vil nokk anbefale SE K750i. Du får ikke allverden til "kamera" til den prisen. Står uansett fast på at et mobilt kamera duger kunn til mms. Lykke til 5887865[/snapback] Takk for svar, den mobilen ser veldig fin ut, men den tøyer budsjettet mitt noe, den billigste jeg fant var satt til 2400kr (utenabonnement.no). Jeg kom over Siemens S75 http://itpro.no/omtaler , den er litt billigere, og kanskje et verdig alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå