Simkin Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) er dette det samme som .iso og .bin ? kan jeg åpne .mdf med winISO f.eks? Endret 8. april 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 samme greiene ja! Bruker selv Alcohol120% til disse filene.. Lenke til kommentar
snake77 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 daemon tools funker bedre Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Både daemon tools og alcohol fungerer Selv bruker jeg daemon tools http://www.daemon-tools.cc/dtcc/download.p...=Download&id=81 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Kan eg få spørre om ein ting, kva er poenget med .mds-filar når du kan spele direkte av frå .mdf-fila? Endret 8. april 2006 av Fjott Lenke til kommentar
snake77 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 meningen er at det er et image av en cd\dvd. Daemon er en virtual cd\dvd rom... istedet for og brenne den til cd dvd først åpner du bare den i daemon. DET ER MENINGEN Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Both Demon Tools and Alcohol is some shit. Dårlige program begge to. De fleste iso filene går det an å pakke ut å kjøre uannsett. Jeg mener at det ikke er noe poeng å ha en Virtual cd rom for å kunne kjøre spill som man har i image format. Det jeg bruker å gjøre med slike filer (og som normalt fungerer) er å konvertere formatene til ISO, så pakke dem ut å kjøre Exe filene som er i Iso fila om jeg vil. personlig synes jeg dette er enklere, istede for å stresse med Virtual Cd program. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Du synes det er enklere å konvertere hver .bin/.mdf fil du laster ned til .iso filer, pakke de ut for så å kjøre .exe filen, enn å bare montere filen i f. eks. daemon tools? Jaha... Endret 8. april 2006 av miCro Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Ja, det synes jeg faktisk er enklere. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Ingen som kan svare på spørsmålet mitt? snake77: Eg veit faktiskkva ei image-fil er... -_-' Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Slik jeg har forstått det er brenneprogrammer, som f. eks. nero, avhengig av .mds filen for å forstå hvordan den skal brenne .mdf filen. Hvis du vil brenne ut en .mdf fil, er altså alt du trenger å gjøre å åpne .mds filen i et brenneprogram. Det er godt mulig filen har flere bruksområder, men det er iallefall hva jeg bruker .mds filen til. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 det jeg gjør, er og pakke ut filene med winISO, legge dem i en mappe på skrivebordet, for så og brenne dem ut på en cd.. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Gjør du det selv når du har .mds/.cue filen? Isåfall; hvorfor ikke bare åpne de i et brenneprogram? Tre museklikk og så er brenningen i gang. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 aldrig prøvd.. eller jeg prøvd no greier med alcohol120% en gang, men da ble det feilbrenning et par ganger.. men hvordan gjør jeg det med NERO f.eks? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Med Nero velger du "Brenn image på plate" og velger det image du skal brenne. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Du kan også høyereklikke på .cue/.mds filen og velge "åpne i", og her velger du nero. Kryss av for "Bruk alltid valgte program...", så slipper du å gjøre det mer enn en gang. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Kan eg få spørre om ein ting, kva er poenget med .mds-filar når du kan spele direkte av frå .mdf-fila? 5888399[/snapback] *.mds filen er en slags indexfil som viser innholdet i *.mdf filen Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 (endret) hva gjør jeg for og "pakke" ut en .iso fil på 3.9gb da? brenner jeg den som image i nero? eller? for winISO programmet tar kun filer som er maks 700mb Endret 9. april 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 hva gjør jeg for og "pakke" ut en .iso fil på 3.9gb da? brenner jeg den som image i nero? eller? for winISO programmet tar kun filer som er maks 700mb 5894748[/snapback] F.eks. eller i et annet brenneprogram. Alternativet er f.eks. daemon tools. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Monter .iso filen i Daemon Tools. Deretter vil alle filene være tilgjengelig på samme måte som om du hadde brent ut .iso filen og satt dvden i dvd-spilleren på pcen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå