Gå til innhold

hva slags filer er .mdf?

Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Both Demon Tools and Alcohol is some shit. Dårlige program begge to. De fleste iso filene går det an å pakke ut å kjøre uannsett. Jeg mener at det ikke er noe poeng å ha en Virtual cd rom for å kunne kjøre spill som man har i image format.

Det jeg bruker å gjøre med slike filer (og som normalt fungerer) er å konvertere formatene til ISO, så pakke dem ut å kjøre Exe filene som er i Iso fila om jeg vil. personlig synes jeg dette er enklere, istede for å stresse med Virtual Cd program.

Lenke til kommentar

Du synes det er enklere å konvertere hver .bin/.mdf fil du laster ned til .iso filer, pakke de ut for så å kjøre .exe filen, enn å bare montere filen i f. eks. daemon tools? Jaha...

Endret av miCro
Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det er brenneprogrammer, som f. eks. nero, avhengig av .mds filen for å forstå hvordan den skal brenne .mdf filen. Hvis du vil brenne ut en .mdf fil, er altså alt du trenger å gjøre å åpne .mds filen i et brenneprogram. Det er godt mulig filen har flere bruksområder, men det er iallefall hva jeg bruker .mds filen til.

Lenke til kommentar
hva gjør jeg for og "pakke" ut en .iso fil på 3.9gb da? brenner jeg den som image i nero? eller? for winISO programmet tar kun filer som er maks 700mb

5894748[/snapback]

F.eks. eller i et annet brenneprogram. Alternativet er f.eks. daemon tools.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...