Gå til innhold

Blir metal diskriminert?


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man først har funnet ut at Stefan er et konstant ironisk vandrende teppe (fillerye), blir man ikke like sjokkert over uttalelsene hans. Jeg skal ærlig talt innrømme at jeg har gått i fella hans mang en gang, men omsider har jeg lært (jeg lærer saaakte).

 

At metal blir diskriminert mer enn andre sjangre er så evinnelig falsifisert at man kan begynne å lure på om noen her er hyppige forfektere av intelligent design.

Lenke til kommentar
Hva er galt med denne tråden? Spørsmålet er om metal blir diskriminert, ikke om metal blir diskriminert samtidig som den diskriminerer. Så om metalheads diskriminerer annen musikk er helt irrelevant i denne tråden. Det er om alle disse andre diskriminerer metal, diskusjonen burde sirkle rundt.

8440835[/snapback]

Vel, jeg er faktisk enig med deg. (selv om jeg for noen minutter siden trakk sammenligningen mot techno). Jeg mener mitt første innlegg i denne tråden var "ja" eller noe i den duren. Jeg stiller meg derfor uforståelig til at tråden har oppnådd 39 sider.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Herregud, slutter ikke sytinga snart?

 

Jeg merker ogsaa at det er helst de som hoerer paa "easy-listening-metal" som syter, mens de som hoerer paa ekstremere saker gir mer faen. Skjerpings naa!

8433023[/snapback]

Interessant at du velger å dra opp tråden når den har ligget død i 4 dager. Siden du vil ha slutt på sytingen lizm.

Lenke til kommentar
Herregud, slutter ikke sytinga snart?

 

Jeg merker ogsaa at det er helst de som hoerer paa "easy-listening-metal" som syter, mens de som hoerer paa ekstremere saker gir mer faen. Skjerpings naa!

8433023[/snapback]

Interessant at du velger å dra opp tråden når den har ligget død i 4 dager. Siden du vil ha slutt på sytingen lizm.

8441299[/snapback]

Den var paa toppen av mine aktive traader.

Lenke til kommentar
Det er relevant fordi verden ikke er svart-hvit, kanskje? Det er absolutt ingen grunn til å klage på diskriminering hvis man diskriminerer selv :shrug:

8444995[/snapback]

Så om en neger dreper en jøde, så er det helt okey av en jøde å drepe en neger?

Det her handler om det første drapet, ikke drap nr 2. Lag heller en tråd hvor alt dette andre blir diskutert.

Lenke til kommentar

Eksempelet ditt gir ingen mening overhodet.

 

EDIT: Poenget med å tilføye litt andre nyanser inn i debatten er å få opp drøftingsnivået litt og se at verden slettes ikke er svart-hvit. Det gir ikke mye mening å fremstille metal og dens tilhengere som ofre i en ensidig diskusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...