Gå til innhold

Blir metal diskriminert?


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Matsemann, tusen takk for et kjempebra innlegg :)

 

Utrolig at så mange som hører på metall klager, men de som hører på popklager ikke over at folk misiliker musikken som de liker.

 

Folk mangler virkelig toleranse, når jeg sier at jeg misliker metall så tar metallfans det som et angrep, men hvis jeg nevner for f.eks bluesfans at jeg ikke liker blues, så får jeg bare tilbake, "okei"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heheheh. kansje jeg bør lage en tråd: "blir trance fans dop diskriminert?"

 

EDIT: og da kommer man til en ting. jo ikke alle som hører på trance bruker dop og ikke alle som hører på metal går med svart. så de som bruker dop og tar av med svarte klær fortjener å bli diskriminert :D hehe

Endret av Dilly Man
Lenke til kommentar

Tja hva skal jeg si. Jeg er en Rock/Alternative Rock/Progressive Rock fan, og har faktisk In Flames og Soilwork som noen av mine yndlings band. Alikevel er jeg ikke så begeistret for skinn og nagler. Er det virkelig nødvendig det da? Ser jo desverre ikke særlig klokt ut. Man kan jo kle seg normalt, selvom man hører på metal.

Lenke til kommentar
Tja hva skal jeg si. Jeg er en Rock/Alternative Rock/Progressive Rock fan, og har faktisk In Flames og Soilwork som noen av mine yndlings band. Alikevel er jeg ikke så begeistret for skinn og nagler. Er det virkelig nødvendig det da? Ser jo desverre ikke særlig klokt ut. Man kan jo kle seg normalt, selvom man hører på metal.

8107384[/snapback]

Hva du synes om det er likegyldig. De fleste som går med skinn og nagler, liker klærne de går i, akkurat som du liker det du går i. Hvorfor skal de da gå kledd i noe annet?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig visste jeg at jeg ville bli angrepet av hades verden, men jeg har ikke noe imot det, mennesker får kle seg hvordan de vil. Jeg har ikke noe imot noen jeg så, vi har jo forskjellige smaker innen alt egentlig, så det er greit. Det som er så fint er at jeg er så snill, søt og omtenksom mot alle. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Tja hva skal jeg si. Jeg er en Rock/Alternative Rock/Progressive Rock fan, og har faktisk In Flames og Soilwork som noen av mine yndlings band. Alikevel er jeg ikke så begeistret for skinn og nagler. Er det virkelig nødvendig det da? Ser jo desverre ikke særlig klokt ut. Man kan jo kle seg normalt, selvom man hører på metal.

8107384[/snapback]

Jeg ser da faen ikke poenget ditt her, In Flames og Soilwork går ikke kledd i Nagler, verken på bilder eller live :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg forstår hvordan du har det.

Hører selv mye på metall, deriblant Dimmu Borgir som du trekker frem. Jeg er heller ikke kristen, og gir ofte utrykk for at jeg er ateist.

Men ateist, og satanist er to forskjellige ting.

Vet at mange foreldre har slik holdning som du sier, og det er dumt. Fordommer er på alle måter dumt. Men det er ikke så mye vi kan gjøre med det. Men vit at vi metall-folk alltid vil stå sammen! :p

Svært mange jeg kjenner hører på metall, men skolen vår flyter også over av superkristne. :p

 

Men bortsett fra at mp3 spilleren min er full av metall, går jeg ikke med noe klær som gir utrykk for det.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Paula Hogan of MANIC Music & Distribution and Candlelight Records USA has contacted BLABBERMOUTH.NET to report that "eBay is [allegedly] currently starting a ban on black/extreme metal. A few of our vendors who have sizeable eBay stores are now finding their items pulled down by eBay directly. The list we have compiled so far that have been pulled for sale via any eBay stores or auctions is noted below. I'm sure there are more."

 

Added Dan Ferguson of Indianapolis, IN's Abyss Records: "I had a number of items removed and account suspended by selling black metal. It seems a group of so-called Christians have been reporting black metal bands (even though eBay has black metal as a search genre) as all racist and hateful and discriminatory."

 

http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/ne...ewsitemID=58406

 

Wow, dette er jo helt utrolig. At det går ann av Ebay å gjøre noe så idiotisk.

Lenke til kommentar
Tja hva skal jeg si. Jeg er en Rock/Alternative Rock/Progressive Rock fan, og har faktisk In Flames og Soilwork som noen av mine yndlings band. Alikevel er jeg ikke så begeistret for skinn og nagler. Er det virkelig nødvendig det da? Ser jo desverre ikke særlig klokt ut. Man kan jo kle seg normalt, selvom man hører på metal.

8107384[/snapback]

Haha, herlig innlegg. Så fordi du synes nagler ser lite klokt ut, skal ikke de som synes det ser bra ut bruke det? Folk må da få kle seg slik de synes er pent, uansett om du synes det ser klokt ut eller ikke. Det handler ikke om å være "nødvendig", det handler om å like sin egen klesstil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...