Gå til innhold

Blir metal diskriminert?


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj, jeg så Televators-videoen på MTV for lenge siden. Kjiiiiipt.

8004694[/snapback]

Jepp. Nå kan du ikke like dem lenger.

8004803[/snapback]

Men.. hvis all god musikk er eliminert, så blir jeg nødt til å høre på.. metal! :cry:

8004827[/snapback]

Jepp. The dark side will get you in the end. Have a cookie and a copy of Gurgleburglurs latest record.

Lenke til kommentar

Aiaiai, jeg visste at metal-hoden kom til å nagle meg. Jeg har hørt på diverse(les mange) typer metal, men har hovedsaklig holdt meg innen black/death. Istedet for å komme med en hard uttalelse, bør jeg heller stille et spørsmål:

 

Hvilke metalband er det som har god teknisk kvalitet om en ser vekk i fra trommene?

 

Og de bandene dere nevnte, har jeg faktisk aldri hørt på. Hoppet også glatt over Metallica...

Lenke til kommentar
XmasB: Lurer på hvilken formening du har om Cynic

Jeg har aldri hørt på de (eller om de, for den saks skyld), skal se om noen av Satandyrkerne :) på jobben har noe av de. Så kommer jeg heller tilbake med en overveid og kanskje fornuftig mening senere.

8003522[/snapback]

Bare trykk på linken (Cynic), så kan du høre hele albumet :)

 

Hvis ingen av de på jobben din vet om Cynic, så er de ikke til å stole på...

Lenke til kommentar

Jeg hører ikke på band som ikke har skikkelige hjemmesider.

^^

edit: Kjedelig.. Kjedelig.. OMG JEG ER SUR OG MÅ KJEFTE RAWR!! *runke runke gitaren min* RAWWRR JEG ER SUUUR *wankage part deux* og stillhet (i det jeg lukket siden). Jeg ble litt deprimert av den musikken, jeg tror jeg skrur på Cream, lukker øynene og prøver å finne roen igjen.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Jeg hører ikke på band som ikke har skikkelige hjemmesider.

^^

edit: Kjedelig.. Kjedelig.. OMG JEG ER SUR OG MÅ KJEFTE RAWR!! *runke runke gitaren min* RAWWRR JEG ER SUUUR *wankage part deux* og stillhet (i det jeg lukket siden). Jeg ble litt deprimert av den musikken, jeg tror jeg skrur på Cream, lukker øynene og prøver å finne roen igjen.

8005999[/snapback]

Ejmenn! "Rart bryggeri. Dreper det som er på innsida av deg" *plystre*

Lenke til kommentar

Først vil jeg si takk til trådstarter for å få meg til å innse at det ikke er jeg som er kronisk paranoid.

 

Og, ja, jeg er helt enig med det du sier her om at vi "satanister" blir sett på med et skjevt syn. Jeg får ofte spørsmålet "Hvorfor hører du på det bråket?". Jeg svarer, etter et par minutter med smertevridninger, at for å forstå denne type musikk trenger du mer musikalsk innsikt enn du trenger for å høre på listepopz og tance. Det er ukommersielt.

 

Etter timesvis med krangling og verbal spytting mot vedkommende spør jeg "Hvorfor hører du på din type musikk?" og vedkommende, som da tilfeldig vis hører på listepop, trance og cøntry svarer at han/henne finner det "kult", "tøft" eller "bra". Noen kan til og med få seg til å svare "fordi alle andre hører på det!!!1111oneoneone". Betyr det at du egentlig ikke liker denne type musikk, men hører på den fordi de ikke har guts nok til å skille seg ut? Ikke vet jeg.

 

Min personlige konklusjon lyder: Din musikksmak gjennspeiler din musikalske innsikt og forståelse. Punktum.

Lenke til kommentar
Min personlige konklusjon lyder: Din musikksmak gjennspeiler din musikalske innsikt og forståelse. Punktum.

8008116[/snapback]

Og hvem bryr seg om ens musikalske innsikt og forståelse? Det der er jo ditt synspunkt til de grader, og de tenker nok akkurat motsatt som deg ("Hvordan kan han høre på det bråket der"). :roll:

Kan ikke de få høre på pop uten at du skal kritisere dem, kan de likegodt kritisere deg, og dere vil aldri bli enige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...