McBitch Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det som ofte også er veldig typisk for de som mener all musikk i en sjanger høres likt ut, har hørt svært lite av denne sjangeren, gjerne bare det som er lettest tilgjengelig (TV, radio). Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jau, som jeg sa, en ny sjanger. Sitter man seg inn i en sjanger hører man veldig fort at det er vleldig store ulikheter. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 XmasB: Lurer på hvilken formening du har om Cynic, en habil anmeldelse av skiva finnes her. When I first heard Focus many years ago, I was completely unable to adapt to the growled death metal-style vocals. Even now, a decade after the fact, it sounds fresh and innovative, no easy feat in a genre full of cliché and copycatting. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 XmasB: Lurer på hvilken formening du har om Cynic Jeg har aldri hørt på de (eller om de, for den saks skyld), skal se om noen av Satandyrkerne på jobben har noe av de. Så kommer jeg heller tilbake med en overveid og kanskje fornuftig mening senere. Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ja, herregud. Blir så lei av det som skjer på skolen våres. Spilte Bodom på trommer og en venn på gitar med meg som vokal ( fikk lov av en lærer. ) (( jeg var både trommer og vokal, no bass though :S Noen som melder seg frivillige? ) ) så kommer en annen lærer inn og spør hva vi spiller, og vi svarer da " Children of Bodom - Everytime I die. " Han spør oss da om de ikke er bandet som er oppkalt etter insjøen " Bodom " i Finland, " jo " svarer vi. Vi får da med brev hjem om djeveldyrkelse. Fy faen.. Btw: Ungdom idag kan ofte høre på metall, In flames er jo veldig populært for tiden, men som regel bare det nye albumet. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 så kommer en annen lærer inn og spør hva vi spiller, og vi svarer da " Children of Bodom - Everytime I die. " Han spør oss da om de ikke er bandet som er oppkalt etter insjøen " Bodom " i Finland, " jo " svarer vi. Vi får da med brev hjem om djeveldyrkelse. Fy faen.. 8003880[/snapback] Det jeg er interessert i er hva du gjorde med dette? Godtok du det? Det blir rett å slett dumt når skoler gjør slikt, siden de bryter med den norske lov. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ekstrem metal på MTV er som en jøde i Vigrid, sydhavskonge i vikingskip eller en headgjelme med gode poenger. 7998087[/snapback] den forstod jeg ikke... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ekstrem metal på MTV er som en jøde i Vigrid, sydhavskonge i vikingskip eller en headgjelme med gode poenger. 7998087[/snapback] den forstod jeg ikke... 8004045[/snapback] Sannsynligheten for at ekstrem metal dukker opp på MTV (ekstremt liten) er som sannsynligheten for at en jøde melder seg inn i Vigrid (en gruppe som hater jøder) eller at headcleaver/aurgjelme kommer med gode poenger (noe han har vist seg å hate like sterkt som Vigrid hater jøder). Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Ekstrem metal på MTV er som en jøde i Vigrid, sydhavskonge i vikingskip eller en headgjelme med gode poenger. 7998087[/snapback] den forstod jeg ikke... 8004045[/snapback] Sannsynligheten for at ekstrem metal dukker opp på MTV (ekstremt liten) er som sannsynligheten for at en jøde melder seg inn i Vigrid (en gruppe som hater jøder) eller at headcleaver/aurgjelme kommer med gode poenger (noe han har vist seg å hate like sterkt som Vigrid hater jøder). 8004053[/snapback] Det er vel også noe med at MTV er nå nesten designet for rap og hip-hop. ZTV-classic (tror jeg de heter) er mer designet for all slags musikk, og jeg ofte sett programmer om rock og metal. Utrolig nok har jeg sett mye mer metal på tv her i USA enn i Norge. Edit: Forandrett litt på noen setninger. Endret 22. februar 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Sannsynligheten for at ekstrem metal dukker opp på MTV er like sannsynlig som at MTV hadde vist en musikkvideo. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 MTV viser musikkvideoer. I alle fall den amerikanske utgaven. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 MTV viser musikkvideoer. I alle fall den amerikanske utgaven. 8004249[/snapback] Jeg var ikke klar over at de fikk tid mellom Extreme Make-over: Plastic Surgery Edition, Pimp my Bitches og The Osbournes/showet med Hulk Hogan, The Real World, Road Rules, Laguna Beach og en haug med andre irrelevante programmer. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 De for tid til tider (tror jeg). Nå skal jeg ærlig talt innrømme at at jeg ikke ser på MTV så mye. Har tittet innom til tider (dvs. få ganger), og noen ganger har de spilt en musikkvideo. Selvsagt da ikke min musikk, og jeg hopper over til en annen kanal. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hahaha, Steffy Men ja. Hvorfor klage over at TV ikke viser ekstremmetall? Viser de ekstremrap, kanskje? Hvorfor klage over dette, da de ALDRI viser noe ekstremt i det hele tatt? Og hvorfor klage på hva TV viser eller ikke? Hva er egentlig vitsen? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg vil ikke se mange av de bandene jeg hører på, på mtv. De hører bare ikke hjemme der. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Musikkvideoer er så 90-tallet uansett. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg vil ikke se mange av de bandene jeg hører på, på mtv. De hører bare ikke hjemme der. 8004378[/snapback] Nei du må nok finne deg et nytt favorittband hvis ditt nåværende favorittband blir spilt på MTV Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det er, eller i hvert fall var, ingen automatikk i det. Det var via MTV jeg f.eks. oppdaga Nine Inch Nails Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) MTV viser musikkvideoer. I alle fall den amerikanske utgaven. 8004249[/snapback] Jeg var ikke klar over at de fikk tid mellom Extreme Make-over: Plastic Surgery Edition, Pimp my Bitches og The Osbournes/showet med Hulk Hogan, The Real World, Road Rules, Laguna Beach og en haug med andre irrelevante programmer. 8004287[/snapback] De har nok de samme programmene som vi i Norge. Fokuset ligger på realityserier. cun: Mente mer som at bandet laget en musikkvideo etter at man gjorde seg kjent med bandet. Metallica ble jo hata av fansen da de "solgte ut" og gikk kommers iform musikkvideon til One. Spesielt metalfansen har jeg fått inntrykk av er flinke til å bashe band som blir spilt på MTV, Svisj etc. "Alle band som er for store er ikke lenger interessante". Videre så er denne søken etter den mest absurde sjangeren og bandet noe som stadig opptar metalfansen føler jeg. Ikke nødvendigvis fordi musikken er bra men fordi det å skille seg ut alltid er positivt innen kulturlivet. Endret 23. februar 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ekstrem metal på MTV er som en jøde i Vigrid, sydhavskonge i vikingskip eller en headgjelme med gode poenger. 7998087[/snapback] Du er helten min! I'll give head any day! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå