Gå til innhold

Blir metal diskriminert?


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, herregud. Blir så lei av det som skjer på skolen våres. Spilte Bodom på trommer og en venn på gitar med meg som vokal ( fikk lov av en lærer. ) (( jeg var både trommer og vokal, no bass though :S Noen som melder seg frivillige? :p ) ) så kommer en annen lærer inn og spør hva vi spiller, og vi svarer da " Children of Bodom - Everytime I die. " Han spør oss da om de ikke er bandet som er oppkalt etter insjøen " Bodom " i Finland, " jo " svarer vi. Vi får da med brev hjem om djeveldyrkelse. Fy faen..

 

Btw: Ungdom idag kan ofte høre på metall, In flames er jo veldig populært for tiden, men som regel bare det nye albumet.

Lenke til kommentar
så kommer en annen lærer inn og spør hva vi spiller, og vi svarer da " Children of Bodom - Everytime I die. " Han spør oss da om de ikke er bandet som er oppkalt etter insjøen " Bodom " i Finland, " jo " svarer vi. Vi får da med brev hjem om djeveldyrkelse. Fy faen..

8003880[/snapback]

Det jeg er interessert i er hva du gjorde med dette? Godtok du det?

 

Det blir rett å slett dumt når skoler gjør slikt, siden de bryter med den norske lov. :roll:

Lenke til kommentar
Ekstrem metal på MTV er som en jøde i Vigrid, sydhavskonge i vikingskip eller en headgjelme med gode poenger.

7998087[/snapback]

den forstod jeg ikke...

8004045[/snapback]

Sannsynligheten for at ekstrem metal dukker opp på MTV (ekstremt liten) er som sannsynligheten for at en jøde melder seg inn i Vigrid (en gruppe som hater jøder) eller at headcleaver/aurgjelme kommer med gode poenger (noe han har vist seg å hate like sterkt som Vigrid hater jøder).

Lenke til kommentar
Ekstrem metal på MTV er som en jøde i Vigrid, sydhavskonge i vikingskip eller en headgjelme med gode poenger.

7998087[/snapback]

den forstod jeg ikke...

8004045[/snapback]

Sannsynligheten for at ekstrem metal dukker opp på MTV (ekstremt liten) er som sannsynligheten for at en jøde melder seg inn i Vigrid (en gruppe som hater jøder) eller at headcleaver/aurgjelme kommer med gode poenger (noe han har vist seg å hate like sterkt som Vigrid hater jøder).

8004053[/snapback]

Det er vel også noe med at MTV er nå nesten designet for rap og hip-hop.

ZTV-classic (tror jeg de heter) er mer designet for all slags musikk, og jeg ofte sett programmer om rock og metal. Utrolig nok har jeg sett mye mer metal på tv her i USA enn i Norge.

 

Edit: Forandrett litt på noen setninger.

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
MTV viser musikkvideoer. I alle fall den amerikanske utgaven.

8004249[/snapback]

Jeg var ikke klar over at de fikk tid mellom Extreme Make-over: Plastic Surgery Edition, Pimp my Bitches og The Osbournes/showet med Hulk Hogan, The Real World, Road Rules, Laguna Beach og en haug med andre irrelevante programmer.

8004287[/snapback]

De har nok de samme programmene som vi i Norge. Fokuset ligger på realityserier.

 

cun: Mente mer som at bandet laget en musikkvideo etter at man gjorde seg kjent med bandet. Metallica ble jo hata av fansen da de "solgte ut" og gikk kommers iform musikkvideon til One. Spesielt metalfansen har jeg fått inntrykk av er flinke til å bashe band som blir spilt på MTV, Svisj etc. "Alle band som er for store er ikke lenger interessante". Videre så er denne søken etter den mest absurde sjangeren og bandet noe som stadig opptar metalfansen føler jeg. Ikke nødvendigvis fordi musikken er bra men fordi det å skille seg ut alltid er positivt innen kulturlivet.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...