Cuneax Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Forøvrig får jeg like mye ut av store deler av denne musikken som å høre på en mixmaster på kjøkkenet (eller en støvsuger). Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Godt poeng! Bråkete musikk.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Godt poeng! Bråkete musikk.. 5888159[/snapback] Vil nå ikke kalle det bråk. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Godt poeng! Bråkete musikk.. 5888159[/snapback] Vil nå ikke kalle det bråk. 5888169[/snapback] Det vil jeg Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Vi får bare innrømme det karer, vi er satanister, det er det ikke tvil om, og vi liker igrunn ikke musikken, vi bare hører på den for å være tøff! Endret 8. april 2006 av AMD-GNom Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Få på deg brillene! Det var iallfall ikke det jeg skrev! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Folk må ha så mange fordommar mot metal som dei vil, dei vil aldri bli ein regel uansett. Det at nokon drar samanlikningar mellom musikk som er litt tøffare enn popverda radioen lever i og satanister blir så dumt. Mor mi nevnte for meg ein gang at eg burde slutte å høyre på Helloween fordi ho tilfeldigvis høyrte ordet "satan" i ein tekst. Det vart stempla som satanistisk musikk og fyfy, noko som er ganske langt frå sannheten. Det finnes musikk som er satanistisk, rasistisk og gudane veit kva vinkla, men du må ikkje være satanisk eller rasist sjølv om du lyttar til musikken. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Noe jeg skrev i et av innlegga! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 anietsoj: Du kan få lov til å lese gjennom posten min så mange ganger du vil, og hvis du finner navnet ditt der så er det bare til å si ifra så skal jeg ta det vekk. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 "Det var iallfall ikke det JEG skrev" Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 What? Du antyder at mitt innlegg var rettet mot deg, det var det ikke, så ro deg ned. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Moderatormelding Hold dere on-topic nå Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Pop sucks, rap er kjedelig, rock er ok, metal er fett og black-metal er litt ensformig. bla bla alle har fordommer, metal er "ut" fordi det ikke er konverst og for skummelt for vg-lista. Selv mener jeg at de fleste som hører på rap er wannabe negere som røyker hasj og er kule. Grunnen til at jeg selv hører på metal er at det er litt mer stemning og at de skriver musikken sin selv, og at ikke alle tekstene handler om kjærlighet, damer og alt det standard greine som det er i pop/rap. Om folk kaller meg satanist, så bare ler jeg, da jeg er litt for gammel til å ta meg nær av andre. og jeg ser ikke ut som en satanist heller smaken er som baken.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Jeg er en trofast metal fan, men jeg har merket at dere som ikke er det har ett veldig rart syn på oss. 5887449[/snapback] Jeg tror du har veldig rart syn på de som ikke liker metal. 5888019[/snapback] Det kom feil ut. Mente mange, ikke alle Men det er faktisk over halvparten av de som ikke hører på metal som jeg kjenner, er negativt innstilt til metal. Som endrebjorsvik sier, så er ikke metal så veldig mye verre en rap, som har ett image med å skyte ned folk, gå på dop, og drive gangstervirksomhet. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Grunnen til at jeg selv hører på metal er at det er litt mer stemning og at de skriver musikken sin selv 5888332[/snapback] Og det er det ingen rappere som gjør? Ta deg en bolle. Finnes god musikk utenom metallen, vet du. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Som endrebjorsvik sier, så er ikke metal så veldig mye verre en rap, som har ett image med å skyte ned folk, gå på dop, og drive gangstervirksomhet. 5888338[/snapback] Du veit tydeligvis ikke mye om rap og hiphop heller? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Vel, kanskje jeg er skyldig i noe av det. I VK2 religion, gikk jeg og to andre kamerater sammen og valgt satanisme som foredrag.Snakket om det okkulte og spirituelle rundt satanismen, og det er jo mye som egentlig ikke er så ille som alle skal ha det til. 5888107[/snapback] Riktig, satanisme er ikke så ille som alle skal ha det til. Man må ikke tro på og tilbe Lucifer for å være satanist. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Satanisme har ingen fellesnevner som f.eks. kristendommen. Det er bare en paraplybetegnelse på en viss mengde kulturer, stiler, musikk osv som har visse likhetstrekk. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hva hadde dere tenkt om meg hvis jeg sa at jeg bare hører på rock? "hmm.. han er sikkert en ordentlig rebell".. Man lager seg et bilde av personen, utifra musikken han hører på! Kanskje litt overdrevet eksempel, men uansett.. Metalfan blir fort sett på som satanister, uten at det stemmer. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Vel, kanskje jeg er skyldig i noe av det. I VK2 religion, gikk jeg og to andre kamerater sammen og valgt satanisme som foredrag.Snakket om det okkulte og spirituelle rundt satanismen, og det er jo mye som egentlig ikke er så ille som alle skal ha det til. 5888107[/snapback] Riktig, satanisme er ikke så ille som alle skal ha det til. Man må ikke tro på og tilbe Lucifer for å være satanist. 5888381[/snapback] Fortell meg da hva en satanist er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå