Tatt av vinen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Så siktet jeg til begge disse, ikke bare til innlegget jeg besvarte. Edit: Hva med å lage en egen tråd som for eksempel "Hvilken musikk synes du blir undervurdert?" Synes det blir for mange "folk undervurderer musikken jeg hører på"-tråder. Endret 20. januar 2007 av Leptox Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Så siktet jeg til begge disse, ikke bare til innlegget jeg besvarte. Edit: Hva med å lage en egen tråd som for eksempel "Hvilken musikk synes du blir undervurdert?" Synes det blir for mange "folk undervurderer musikken jeg hører på"-tråder. 7761815[/snapback] Hva med å slutte å være kverulant, og ta vitsen for det den var ment som. Går man rundt i fullt cowboyutstyr så forventer man en reaksjon. Går man rundt i fullt black-metal utstyr så forventer man en reaksjon. Skjønner? Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Går man rundt i fullt cowboyutstyr så forventer man en reaksjon. Går man rundt i fullt black-metal utstyr så forventer man en reaksjon. Skjønner? 7761852[/snapback] Bra sagt, jeg er helt enig. Men hvis man bare hører på metal så forventer man antakeligvis ingen respons, det kan man få. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Bra sagt, jeg er helt enig. Men hvis man bare hører på metal så forventer man antakeligvis ingen respons, det kan man få. 7768205[/snapback] Helt enig, men det er sant med andre musikkstiler også. Det er ikke noe som tilsier at jeg kommer til å få mer positiv reaksjon når jeg sier at jeg elsker Hank Williams Sr enn når jeg sier at jeg elsker Entombed. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Vel, kanskje jeg er skyldig i noe av det. I VK2 religion, gikk jeg og to andre kamerater sammen og valgt satanisme som foredrag.Snakket om det okkulte og spirituelle rundt satanismen, og det er jo mye som egentlig ikke er så ille som alle skal ha det til. 5888107[/snapback] Riktig, satanisme er ikke så ille som alle skal ha det til. Man må ikke tro på og tilbe Lucifer for å være satanist. 5888381[/snapback] Enig i det. Som satanist så er man sin egen gud, og man gjør tilværelsen så bra som mulig for seg sjøl så lenge det ikkje går utover andre. en ber ikkje til noke en ikkje veit finnes, en ber ikkej til noke eller nokn, man dyrker seg sjølv. sjølvsagt er det mer enn bare seg sjøl som er viktig for en satanist. Satanismen er en individorientert religion der den enkelte er sin egen sjef og må sjøl ta ansvar for sine handlinger Satanismen har grunnverdier som produktivitet, stolthet, refleksjon, nytelse og ansvarlighet. en lever kun denne gangen, så å ikkje gjere det beste utav livet vil være idiotisk som du og berre du taper på Har tidligere blitt spurt om eg er satanist, av bla min farmor. men ho trur du er satanist berre en går med svart hue. Har hørt på metal så lenge eg kan huske.. som har påvirka meg utsjånads messig. går stort sett i svarte klær, og har egentlig kun det. svart er og har alltid vert favoritt fargen min, så det feller meg naturlig, å gå i svarte kler. og har aldri likt å vere som alle andre. Uansett kva musikk du hører på, så er det en heil pakke. folk som segger, og går med caps og kler som er alt for store hører som regel på samme musikk, du ser somoftest med engang om en person hører på metal, fordi generelt sett så tar folk som liker metal en meir del i det musikken er. Metal gir meg gåsehud, metal gir meg kick, metal gir meg timer med glede, eg er helt avhengi av musikk, og hører nesten på det heile tida. Metal fans har vel som oftest et bedre samhold enn andre også.. men ingen følelse i livet slår det å stå ilag med 40.000 andre METAL HEADS, drikke alkohol, headbange dagen lang og høre på metal. Metal for life! Endret 22. januar 2007 av Solefald Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Det får så være, men at metallfolk oftere får kallenavn og blir kalt satanister, enn hva hiphoppere får slikt slengt etter seg er det ingen tvil om i mine øyne. Herlighet, de som ikke kan navnet mitt på skolen kaller meg bare satan. Og jeg går hverken i sorte klær eller har sort hår. 7690606[/snapback] Hmm, jeg går ofte i diverse plagg med opp ned kors på, enda ingen som har kalt meg satan eller satanist, untatt noen venner som kødder litt med det Du må se skummel ut(og ha masse raserianfall på skolen, kaste pulter på 1.5 meter etter folk(og kjøre dem i veggen med pulten), ødelegge dørkarmer osv) :!: Endret 22. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Du må se skummel ut(og ha masse raserianfall på skolen, kaste pulter på 1.5 meter etter folk(og kjøre dem i veggen med pulten), ødelegge dørkarmer osv) :!: 7772894[/snapback] Sorry, men nei. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Noen bra bilder av metal-heads. Tatt fra scream, hehe. Ikke rart folk kan se ned på metalheads. Ja, jeg hører mye på metal selv men ikke kun. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Han her er faen meg ikke noe bedre. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Han her er faen meg ikke noe bedre. 7775247[/snapback] ja hehe;)) en hiphopp negr lizam hehe;-) Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Han her er faen meg ikke noe bedre. 7775247[/snapback] ja hehe;)) en hiphopp negr lizam hehe;-) 7775318[/snapback] Fyren er ikke ferdig med tannregulering enda jo. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Han her er faen meg ikke noe bedre. 7775247[/snapback] ja hehe;)) en hiphopp negr lizam hehe;-) 7775318[/snapback] Fyren er ikke ferdig med tannregulering enda jo. 7775412[/snapback] Er ganske sikker paa at han har der med vilje. Lenke til kommentar
andhou Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Men alle som hører på musikk som er spillt med overdrive (ikke nødvendigvis mye?) er jo satanister da, omg-_- Serriøst, hvis man driver og kviner om hvor mange metalfans som dreper hverandre har det i 99,9% av tilfellene ingenting med musikken å gjøre. 99,9% av all metal har heller ingenting med satanisme å gjøre og har heller ikke noen ''slemme'' budskap. og i de 40 bandene som er stemplet som ''bad'': La være å spille musikken da vel, metalfans er fremdeles mennesker og har likeverdig livets rett. Hører f.eks. ingen merk: INGEN metal på radio. kan man ikke rope høyt om at mellom 20.00 og 22.00 begynner ørene dine å blø hvis du ikke skifter kanal så kan alle uberwannabeutenåvitedetselv rasister gå i dekning? Lenke til kommentar
sekt Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hører f.eks. ingen merk: INGEN metal på radio. kan man ikke rope høyt om at mellom 20.00 og 22.00 begynner ørene dine å blø hvis du ikke skifter kanal så kan alle uberwannabeutenåvitedetselv rasister gå i dekning? 7775731[/snapback] Da er det vel din egen feil at du ikke hører metal på radio, siden det finnes en del programmer som spiller metal. Det har vel blitt tatt opp tidligere også. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Kom en tur til Horten kamerat, her er det metal som ligger i flertall i musikk kulturen. Ihvertfall blant ungdom. edit: grusom skriveleif Endret 22. januar 2007 av Joney Lenke til kommentar
nymphad Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Lurer da på:Hvilke her föler seg diskriminert av sin musikk og samtidig ha klesstil som reflekterer musikken? Og hvilke föler seg diskriminert uten å fölge klesstilen? Tenker da på de fleste musikk sjangere, men er vell mest metall det er snakk om. 7759896[/snapback] Jeg hører på metall, men jeg bruker ikke klær som reflekterer musikken, som du så fint kaller det. Nesten alle jeg har møtt som ikke visste av musikksmaken min i fra før av har blitt overrasket, og selv om ikke noen har sagt direkte til meg at de tror at jeg er satanist så er det ganske tydelig at det er det de tenker når de nærmest brøler ut: "Æsj! Slå av den forbanna satanistmusikken!" og ser på meg som om jeg hadde vært satan selv Edit: skriveleif Endret 22. januar 2007 av nymphad Lenke til kommentar
Joney Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Lurer da på:Hvilke her föler seg diskriminert av sin musikk og samtidig ha klesstil som reflekterer musikken? Og hvilke föler seg diskriminert uten å fölge klesstilen? Tenker da på de fleste musikk sjangere, men er vell mest metall det er snakk om. 7759896[/snapback] Jeg hører på metall, men jeg bruker ikke klær som reflekterer musikken, som du så fint kaller det. Nesten alle jeg har møtt som ikke visste av musikksmaken min i fra før av har blitt overrasket, og selv om ikke noen har sagt direkte til meg at de tror at jeg er satanist så er det ganske tydelig at det er det de tenker når de nærmest brøler ut: "Æsj! Slå av den forbanna satanistmusikken!" og ser på meg som om jeg hadde vært satan selv Edit: skriveleif 7777081[/snapback] Skjer med verden, kjenner bare noen få som snakker drit om metal her (edit: dvs, her hjemme), og det er alle sossene i klassen.. som hører på listepop (i timen, til min store forskrekkelse...) Endret 22. januar 2007 av Joney Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Kom en tur til Horten kamerat, her er det metal som ligger i flertall i musikk kulturen. Ihvertfall blant ungdom. Heime i Førde òg Merka det veldig godt etter eg havna i militæret her i nord-Norge. Alle som ikkje høyrer på metal ser på meg som litt gal og sjuk i hovudet fordi eg likar metal. Grunnen? Jo, "det er jo berre WRÆÆÆL og DADADADADADA". Og kven er det som kritiserer mest? Jo, dei som er mest glad i typisk MTV-listepop-klissmusikk der innhaldet i alle sangane er det same (Det klassiske I-love-you-temaet, eventuelt I-am-black-with-loads-of-bling-and-hoes). Veit ikkje heilt kva eg skal sei, for om eg begynner å kritisere dei så forstår dei liksom ikkje heilt kor eg vil hen edit: Mange smilies, jo... Endret 22. januar 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) hmm..i Førde? hmm..skeptisk.. eg kjenner ikkje så mangen i førde som hører på metal:P men har sett endel folk:P og da tenker eg ikkje på Emoer som det popper opp over heile landet:P kor du er i nord norge? eg er i bardufoss:( Endret 22. januar 2007 av Solefald Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 En liten morsom historie: Når jeg begynte på videregående i høst, ble jeg fort kjent med en annen gutt.. Vi ble veldig gode venner etterhvert, men en gang i høst kom moren til gutten inn på rommet hans og samtalen mellom de gikk sånn:Mor: Du kjenner han Jon (meg!), ikke sant? Mikkel: Ja! Mor: Vel, han må du holde deg unna! Mikkel: Hvorfor det? Mor: Han er vist en satanist fordi han hører på et satanistisk band kalt Iron Maiden. så sykt. jeg trodde aldri at det skulle bli slik, og jeg var skeptisk til denne tråden, men nå skjønner jeg godt at du begynner å lure. Iron Maiden er ett av de mest uskyldige rockebandene i historien, og nicko er tilogmed kristen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå