Iris_L Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg skal ønske meg kamera til konfirmasjonen min nå i mai. Jeg elsker å ta bilder. spessielt av dyr i bevegelse derfor vil jeg ha et godt kamera som greier dette. Kamera må være brukervennlig og ikke altfor dyrt. Kan nokk gå opp i 2-3 tusen. Hva annbefaler dere? Lenke til kommentar
kak Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Du får ingen digitale speilrefleks til 2-3 tusen. Feilpostet? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Er dette er bra kamera? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313215&view=detailed Lenke til kommentar
BMP Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Det er et kamera du vil få mye glede av, men det er ikke noe speilrefleks. Men til den prisen du sikter til så blir ddu mer enn fornøyd og det er et godt utgangspunkt for en god start på livet! Her er et annet kamera som er veldig bra til den prisen. Her er et til som gjør jobben akkurat like godt, men det er på vei ut av marketdet og blir ikke produsert lengre. Derfor er det billig for tiden. jeg har hatt dette i to og et halvt år og var suåerfornøyd. Tok veldig klare og skarpe bilder, fin fargegjengivelse og meget god zoom. ( 12X = 420mm) Ellers så har Sony et som er litt dyrere som også funker til ditt bruk. Endret 8. april 2006 av BMP Lenke til kommentar
kak Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Personlig ville jeg gått for Fujifilm Finepix S5600. Jeg har veldig gode erfaringer med Fujifilm Finepix S602 som jeg har hatt siden november 2002. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Men hvis du bruker produktguiden her på Akam så tjener du tre hundre kroner på kameraet. Kan legge de pengene i minnekort. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg stemmer også for Fuji S5600. Det har i tillegg ypperlige egenskaper mht høy iso, og egner seg derfor ypperlig til å ta bilder av dyr i bevegelse. Da hjelper nemlig bildestabilisator ingenting, og i klassen du ønsker å kjøpe i så er det bare S5600 som egner seg til actionfoto. Gå for den, du, så blir du fornøyd. I tillegg er det et skikkelig tøft kamera til prisen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå