Gå til innhold

Hvorfor skriver dere hva slags pc dere bruker som signatur,


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


namelezz skriver mye rart:

- Snipp Snapp -


Noen ganger hender det at folk sine "poster" også forteller noe om personen.

Denne "wonder" posten du akkurat slang inn, sier meg følgene: "Hei, jeg er en m0nglid ape.." Tenk litt på det..

 

_________________

-- Asussi Chiefine

-- P'werd by, Intel Inside - Pentium

 

[ Denne Melding var redigert av: Zitoz på 2002-09-28 19:14 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Zitoz skrev (2002-09-28 19:13):

Quote:


namelezz skriver mye rart:

- Snipp Snapp -


Noen ganger hender det at folk sine "poster" også forteller noe om personen.

Denne "wonder" posten du akkurat slang inn, sier meg følgene: "Hei, jeg er en m0nglid ape.." Tenk litt på det..

 

Men, husk at namelezz i alle fall er ein "m0nglid ape" med moderatorstatus. :smile: Tenk deg godt om før du postar slike direkte nedlatande postar.

 

mvh.,

Vegard,

moderator

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-28 19:16, skrev venomzorg:

Det er jo seff bra for da slipper man og ramse opp allt hver gang man skal poste noe ang pcen sin. tenk litt plz.



 

man TRENGER jo ikke å vise signaturen sin hver gang, spesielt ikke når den er så lang som din.

 

endre profil--> endre innstillinger (på toppen) ---> bruk alltid min signatur = NEI.

 

[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-09-28 19:50 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-28 18:27, skrev Villmink:

Hvorfor bruker dere en liste over hardware som signatur? I enkelte tråder kan dette kansje være relevant dersom det gjelder konfigurering eller feil med akkurat denne pc'n men for meg ser det for det meste meningsløst ut, tar masse plass også.


Hilsen Pilsen


 

Pilsen som nick er jo sinnsykt teit... hint hint...

Lenke til kommentar

Driter i sånn kritikk. :razz:

 

Kan godt bytte til et enda lamere signatur. Et skikkelig teit bilde f.eks. Tenk litt over hvor j*vlig det da blir for folk og lese en tråd hvor det er 16 poster og samtlige har bilde. Riktignok ikke store, men det vil ta tid. Ikke det at jeg bryr meg om det heller.. :razz:

 

_________________

AMD XP 1800+@2000+

Abit KR7A-RAID

512Mb TwinMOS PC2100 DDR

Creative Geforce 3 Ti 500

Quantum Fireball Plus AS 20 GB

2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0

Plextor 40/12/40

Chieftec DX-01BL-D

 

[ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-09-28 20:32 ]

Lenke til kommentar

Synes det er utrolig unødvendig å bruke PC specs som signatur der det ikke er nødvendig. Og det er heller skjelden det er nødvendig.

 

Synes det er helt fjernt når signaturen er lengre enn innlegget. Hvorfor må dere vise PC specs hele tiden? Det hadde hvertfall holdt med CPU,Hovedkort og skjermkort. Vi driter i hvilken diskettstasjon/CD-rom dere har.

 

Hva med å lage til et felt i profilen folk kan skrive PC specs? Slik at de som er interressert i å vite specs kan se på profilen i stedenfor? (og bannlyse specs i signatur)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...