Bytex Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Haha, dette var da også noe å bry seg om. Se&Hør er patetisk, og likevel det mest leste bladet i Norge. Alle liker sladder. Om det er sant eller ikke er ikke så farlig. Jeg husker når jeg var liten, da var ukens høydepunkt når S&H kom ut på tirsdag, vi sloss om å lese det først. Endret 8. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det mest interresante jeg husker fra Se&Hør er Se og le med Petter. Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 "Alle" hater de, men de har høye salgstall. Hvorfor det? Det er sånn at i Norge er dette "ikke lov". Men hadde det vært i for.eks. england, tror jeg dette ikke hadde vært en stor sak. Kanskje de prøve og holde internasjonal standar standar? uff, skjønner ikke hvorfor folk kjøper sånnn dritt uansett. Det beste er vel å ikke kjøpe det Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Jeg har en super ide, alle tar med seg kameraer og sniker seg inn på se&hør trykkeriet og tar bilde av ALLE mann, og spør dem spørsmål som trakkaserer familien og jobben evt, når man ser en se&hør bil/folk opphold dem så dem ikke kommer seg av gårde Endret 8. april 2006 av Ole J Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Viktig å ha med seg balltre når man skal intervjue dem da. Slik at de faktisk snakker Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Nei, bare saann at det skjer veldig ofte.. Spesielt sjefen for Se&hør! tas det med balltre så blir det anmeldelse. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 "Alle" hater de, men de har høye salgstall. Hvorfor det? 5890347[/snapback] Det er vel noe av det samme som hvorfor FRP får så høy oppslutning. De sier det som folk ikke vil snakke om, men som de egentlig er interessert i. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Se & Hør , Her og Nå er blader jeg aldrig kjøper. Gjorde det for en del år tilbake,men ble fort lei av dem. jeg gir vel en stor F i hva kjendiser spiser og hvem de ligger med Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 "Alle" hater de, men de har høye salgstall. Hvorfor det? 5890347[/snapback] Det er vel noe av det samme som hvorfor FRP får så høy oppslutning. De sier det som folk ikke vil snakke om, men som de egentlig er interessert i. 5891124[/snapback] mm er sant det der. Egentlig litt dumt.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Se & Hør , Her og Nå er blader jeg aldrig kjøper.Gjorde det for en del år tilbake,men ble fort lei av dem. jeg gir vel en stor F i hva kjendiser spiser og hvem de ligger med 5891163[/snapback] John Arne Riise er jo alltid underholdende og lese om da... I tillegg er det jo mer hud der enn det er i Vimenn. Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Se & Hør , Her og Nå er blader jeg aldrig kjøper.Gjorde det for en del år tilbake,men ble fort lei av dem. jeg gir vel en stor F i hva kjendiser spiser og hvem de ligger med 5891163[/snapback] John Arne Riise er jo alltid underholdende og lese om da... I tillegg er det jo mer hud der enn det er i Vimenn. 5891567[/snapback] Du kan lese akuratt det samme på en nettside som heter vg.no, og du sitter her med internett, og snakker om at du kan se litt hud i se&hør The internett is made for....? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Du kan lese akuratt det samme på en nettside som heter vg.no, og du sitter her med internett, og snakker om at du kan se litt hud i se&hør The internett is made for....? 5892333[/snapback] Kan vel ikke lese disse fantastiske hjemmehos reportasjene der. Å er det hud jeg er ute etter foretrekker jeg RL eller babethreaden (oivind ) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Joa, kan be moren min slutte å kjøpe det. Se&Hør sux... Å bryte med privatlivets fred må jo være et av de verste lovbruddene ever. 5887325[/snapback] HAHAHAHAHAHAHAHA :!: Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Husker jeg leste om ei dame på 700 kilo i Se&Hør. Det var skikkelig rart, siden jeg aldri har hørt at et menneske har veid så mye før. Det stod også i artikkelen at hun var på konstant slanking. Det var også skikkelig rart, for på bildet var det masse do-nutembalasje i vinduet. Nei usj, Se&Hør sucks. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Nei, bare saann at det skjer veldig ofte.. Spesielt sjefen for Se&hør! tas det med balltre så blir det anmeldelse. 5891095[/snapback] Hvorfor det? Er vel ikke ulovlig å ha med seg balltre rundt. Blir utpressing i samme stil som Se og Hør driver. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 HAHAHAHAHAHAHAHA :!: 5892508[/snapback] LOL @ nick :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Joa, kan be moren min slutte å kjøpe det. Se&Hør sux... Å bryte med privatlivets fred må jo være et av de verste lovbruddene ever. 5887325[/snapback] HAHAHAHAHAHAHAHA :!: 5892508[/snapback] Omg, du har fornorska nicket ditt. :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Det er jo ikke Headcleaver da, men vår favoritt jan-erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå