Gå til innhold

Forbanna på Se&Hør!


krizkriz

Anbefalte innlegg

Haha, dette var da også noe å bry seg om. Se&Hør er patetisk, og likevel det mest leste bladet i Norge. Alle liker sladder. Om det er sant eller ikke er ikke så farlig. Jeg husker når jeg var liten, da var ukens høydepunkt når S&H kom ut på tirsdag, vi sloss om å lese det først.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Alle" hater de, men de har høye salgstall. Hvorfor det?

Det er sånn at i Norge er dette "ikke lov". Men hadde det vært i for.eks. england, tror jeg dette ikke hadde vært en stor sak. Kanskje de prøve og holde internasjonal standar standar?:p uff, skjønner ikke hvorfor folk kjøper sånnn dritt uansett. Det beste er vel å ikke kjøpe det :thumbup:

Lenke til kommentar
Se & Hør , Her og Nå er blader jeg aldrig kjøper.

Gjorde det for en del år tilbake,men ble fort lei av dem.

jeg gir vel en stor F i hva kjendiser spiser og hvem de ligger med  :cry:

5891163[/snapback]

John Arne Riise er jo alltid underholdende og lese om da... I tillegg er det jo mer hud der enn det er i Vimenn.

Lenke til kommentar
Se & Hør , Her og Nå er blader jeg aldrig kjøper.

Gjorde det for en del år tilbake,men ble fort lei av dem.

jeg gir vel en stor F i hva kjendiser spiser og hvem de ligger med  :cry:

5891163[/snapback]

John Arne Riise er jo alltid underholdende og lese om da... I tillegg er det jo mer hud der enn det er i Vimenn.

5891567[/snapback]

Du kan lese akuratt det samme på en nettside som heter vg.no, og du sitter her med internett, og snakker om at du kan se litt hud i se&hør :p The internett is made for....?

Lenke til kommentar
Du kan lese akuratt det samme på en nettside som heter vg.no, og du sitter her med internett, og snakker om at du kan se litt hud i se&hør :p The internett is made for....?

5892333[/snapback]

Kan vel ikke lese disse fantastiske hjemmehos reportasjene der. Å er det hud jeg er ute etter foretrekker jeg RL eller babethreaden (oivind :love: ) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...