krizkriz Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Blir forbanna når jeg ser sånne sider HER. Har selv vært innblandet i en episode der de er så frekke og skal presse folk for å lage historie... Får så lyst til å gjøre livet surt for Se&Hør. Er det ikke noen måte å kødde med de på? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Send dem hatbrev, det svir. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 En veldig effektiv måte å hjelpe mot slikt på er å faktisk ikke kjøpe Se&Hør. Problemet er vel bare at så mange andre gjør det. Det er jo så fantastisk gøy å vite hva Brad Pitt spiser til frokost på mandager, om Britney Spears bruker høyre eller venstre hånd når hun spiller tennis, om Rune Rudberg snorker om nettene, om Kurt Nilsen bruker tanntråd eller om Mira Craig liker hunder bedre enn katter. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Joa, kan be moren min slutte å kjøpe det. Se&Hør sux... Å bryte med privatlivets fred må jo være et av de verste lovbruddene ever. Lurer på om Se&Hør støttet Mohammed-tegningene siden de er så glade i å skrive hva de vil. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hvis noen ildsjeler hadde startet en anti se og hør aksjon...boikott bladet osv. så ville det nok ha hjulpet hvis det blir mange som blir med... Men det er endel eldre folk som kjøper bladet, å de blir nok ikke med uansett.... Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 «Hvis dere ikke vil samarbeide med oss, skal vi gjøre livet surt for dere alle - Ole Gunnar, familien hans - og deg. Da kommer det bilder og saker dere ikke ønsker». Utpressing? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Lag en historie som overhodet ikke er sann hvor du legger ut om ditt forhold med f.eks. Märtha Louise og fiks noen bilder i Photoshop av et barn du ble betalt for å holde kjeft om. Da blir det rabalder rundt Se&Hørs kildekritikk. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Haha, Se&Hør er villig til å gjøre alt for å få med seg noe gossip..Jeg jobbet en gang bak kullisene hos TV2, og fikk med meg masse informasjon rundt Hotel Cæsar og hva som ville skje i kommende episoder/sesonger. Gjett hvem som ringte meg 5 ganger for å tilby meg 10k for litt snadder? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Haha, Se&Hør er villig til å gjøre alt for å få med seg noe gossip..Jeg jobbet en gang bak kullisene hos TV2, og fikk med meg masse informasjon rundt Hotel Cæsar og hva som ville skje i kommende episoder/sesonger. Gjett hvem som ringte meg 5 ganger for å tilby meg 10k for litt snadder? 5887522[/snapback] Hmmm, Se&Hør Jeg blir gjerne med å boikotte det. Men må få med ekstremt mange da! Lenke til kommentar
snake77 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Kjøp Se og hør og lag PDF filer av bladet og gi det til hele familen.... ehhh poste den sa alle får lasta...... så ingen kjøper,,, det hadde svidd i pungen på dem... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Kjøp Se og hør og lag PDF filer av bladet og gi det til hele familen.... ehhh poste den sa alle får lasta...... så ingen kjøper,,, det hadde svidd i pungen på dem... 5887642[/snapback] ...og så hadde noen fått et saftig søksmål mot seg... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Eneste som funker her er å ta seg en tur opp til redaktøren med et balltre og vise hva man synes. For man ser jo at det ikke hjelper å klage og sende inn søksmål. De fortsetter jo. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Eneste som funker her er å ta seg en tur opp til redaktøren med et balltre og vise hva man synes.5888164[/snapback] Da får de jo en krem-overskrift, og selger ENDA flere blader. De kunne bytta navn til Sladder&Rør så det kanskje går opp for folk hva de leser. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Støtter forslaget ditt på det "sladder&rør" delen sedsberg Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Eneste som funker her er å ta seg en tur opp til redaktøren med et balltre og vise hva man synes.5888164[/snapback] Da får de jo en krem-overskrift, og selger ENDA flere blader. De kunne bytta navn til Sladder&Rør så det kanskje går opp for folk hva de leser. 5888229[/snapback] La dem skrive det, så hadde jeg tatt enda en tur opp til kontoret fordi artikkelen mest sannsynlig hadde inneholdt masse bullshit. Lenke til kommentar
5628452 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Lag et ukeblad som tar for seg privatlivet til redaktøren og journalistene, i samme stil som Se&Hør? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Denne saken er langt fra enestående. Jeg har hørt om en rekke andre tilfeller, blant annet fra en jeg kjenner. Hun mistet mannen sin i en jaktulykke, og Se & Hør var da på døren og ville tilby penger for å lage en reportasje om dette. Så utrolig ufølsomt. Lag et ukeblad som tar for seg privatlivet til redaktøren og journalistene, i samme stil som Se&Hør? 5888581[/snapback] Med ondt skal ondt bekjempes? Endret 8. april 2006 av @kd Lenke til kommentar
5628452 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Lag et ukeblad som tar for seg privatlivet til redaktøren og journalistene, i samme stil som Se&Hør? 5888581[/snapback] Med ondt skal ondt bekjempes? 5888612[/snapback] Om det betyr å synke ned på samme nivå, så gjerne. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Hva med å finne ut litt av hvert om forskjellige personer i Se&Hør, f.eks. redaktøren, for så å ta med seg et kamera og fotfølge han/dem? Ikke i skjul eller noe, helt åpent - se hvor mye han/de liker det. -Jar Endret 8. april 2006 av Jarek Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hvis vi går inn på Jespersen saken, så kan vi ikke legge under en stol at Jespersen er helt uskyldig oppe i det hele.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå