Gå til innhold

Forbanna på Se&Hør!


krizkriz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En veldig effektiv måte å hjelpe mot slikt på er å faktisk ikke kjøpe Se&Hør. Problemet er vel bare at så mange andre gjør det. Det er jo så fantastisk gøy å vite hva Brad Pitt spiser til frokost på mandager, om Britney Spears bruker høyre eller venstre hånd når hun spiller tennis, om Rune Rudberg snorker om nettene, om Kurt Nilsen bruker tanntråd eller om Mira Craig liker hunder bedre enn katter.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Lag en historie som overhodet ikke er sann hvor du legger ut om ditt forhold med f.eks. Märtha Louise og fiks noen bilder i Photoshop av et barn du ble betalt for å holde kjeft om.

 

Da blir det rabalder rundt Se&Hørs kildekritikk. ;)

Lenke til kommentar
Haha, Se&Hør er villig til å gjøre alt for å få med seg noe gossip..Jeg jobbet en gang bak kullisene hos TV2, og fikk med meg masse informasjon rundt Hotel Cæsar og hva som ville skje i kommende episoder/sesonger. Gjett hvem som ringte meg 5 ganger for å tilby meg 10k for litt snadder?

5887522[/snapback]

Hmmm, Se&Hør :whistle:

 

Jeg blir gjerne med å boikotte det. Men må få med ekstremt mange da!

Lenke til kommentar
Eneste som funker her er å ta seg en tur opp til redaktøren med et balltre og vise hva man synes.

5888164[/snapback]

Da får de jo en krem-overskrift, og selger ENDA flere blader. :p

De kunne bytta navn til Sladder&Rør så det kanskje går opp for folk hva de leser. :D

5888229[/snapback]

La dem skrive det, så hadde jeg tatt enda en tur opp til kontoret fordi artikkelen mest sannsynlig hadde inneholdt masse bullshit.

Lenke til kommentar

Denne saken er langt fra enestående. Jeg har hørt om en rekke andre tilfeller, blant annet fra en jeg kjenner. Hun mistet mannen sin i en jaktulykke, og Se & Hør var da på døren og ville tilby penger for å lage en reportasje om dette. Så utrolig ufølsomt.

 

Lag et ukeblad som tar for seg privatlivet til redaktøren og journalistene, i samme stil som Se&Hør?

5888581[/snapback]

Med ondt skal ondt bekjempes?

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Hva med å finne ut litt av hvert om forskjellige personer i Se&Hør, f.eks. redaktøren, for så å ta med seg et kamera og fotfølge han/dem? Ikke i skjul eller noe, helt åpent - se hvor mye han/de liker det.

 

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...