Ozelot Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Finnes det en mod\patch\plugin som gjør at jeg selv kan velge hvor raskt jeg skal laste ned ? Tenker da på hvis jeg bruker XP sin standard nedlastningsverktøy. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Får å begrense opp og nedlastningshastigheten på pcen kan du jo bruke Netlimiter. Merk dette er ikke freeware men en demo. Liker du programmet kan du jo kjøpe det. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Ok, visste om den, men er ikke helt hva jeg er ute etter. La oss si du har 2 "vinduer" oppe. På det ene, laste du ned nyeste patch fra battlefield.no, og det andre, laster du ned SP2 fra Microsoft. Kan man kontrollere hvor raskt disse to skal laste ned ? (individuelt) Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ok, visste om den, men er ikke helt hva jeg er ute etter. La oss si du har 2 "vinduer" oppe. På det ene, laste du ned nyeste patch fra battlefield.no, og det andre, laster du ned SP2 fra Microsoft. Kan man kontrollere hvor raskt disse to skal laste ned ? (individuelt) 5887640[/snapback] Lenge siden jeg brukte det, men GetRight kan dette. Også Shareaza, som egentlig er et fildelings-program, men kan brukes til å laste ned fra nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå