Gå til innhold

Hvordan er Battelfield modern combat demo? (x360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som overskriften sier lurer jeg på dette da jeg ikke klarer å laste den ned (uvisst av hvilken grunn)

 

Kan spillet sammenliknes med grafikken og spillbarheten på pc eller er det bedre/dårligere?

 

Takker for alle svar  ;)

5887042[/snapback]

 

Jeg ble skikkelig skuffa. Mulig det blir bedre når man får spilt litt, men det var liksom ingenting i demoen som fikk meg til å prøve mer enn 20 minutter. Grafikken imponerte ikke. Spillbarheten var ikke all verden for meg, men der er nok folk forskjellige.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Som overskriften sier lurer jeg på dette da jeg ikke klarer å laste den ned (uvisst av hvilken grunn)

 

Kan spillet sammenliknes med grafikken og spillbarheten på pc eller er det bedre/dårligere?

 

Takker for alle svar  ;)

5887042[/snapback]

 

Jeg ble skikkelig skuffa. Mulig det blir bedre når man får spilt litt, men det var liksom ingenting i demoen som fikk meg til å prøve mer enn 20 minutter. Grafikken imponerte ikke. Spillbarheten var ikke all verden for meg, men der er nok folk forskjellige.

 

Dr Peedee

5887087[/snapback]

 

Ok, så noen screenshots og kan ikke si at jeg likte grafikken helt på de heller. får se når hele spillet kommer ut da...

 

takk for svar...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Prøvde det først i lag med tilfeldige idioter, noe som var latterlig kjedelig (teamkilling over en lav sko, teammates planter C4 på bilen din, etc), kjørte så igang et game med noen av folka på friends listen min, og da ble det straks morsomt.

Vet ikke om jeg kommer til å kjøpe det, men jeg synes iallefall demoen infridde ganske så bra.

Lenke til kommentar

I starten likte jeg ikke demoen noe særlig, men etter en lang spillsesjon så digget jeg spillet.

 

Syns det er gode kontroller og ganske så balansert. Tar en stund før du kommer skikkelig inn i demoen, men når du gjør det så er den veldig bra.

 

edit: Ikke bekymre deg over grafikken, den er bra nok. Et hakk over PC-versjonen.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Blei ikkje videre imponert første gangen,men eg fant ut at det nyttet ikkje å sammeligne med PC-versjonen. Med denne tanken satt eg meg ned med spillet,for å basere det på blanke ark.

 

Gode kontrollere osm man kommer meget raskt inn i,bra flyt i spillet,noe som er bra til å være ein demo.Lyden er kansje ikkje heilt bra på alle våpen,spess sniperen i spiller er heilt vanvittig lame :!:

 

Grafikken er heilt grei,dog skal det siest at mange opplever denne for mørk,da man ikkje kan stille fargen i demoen. Eg har ikkje hatt noen problemer med dette. Eg har har bare prøvdb dette spillet på en LCD-skjerm av kontortypen,altså ikkje den beste og en Vanlig 28" SDTV(med AV-SCART kabel). Grafikken er bedre på sistnevnte.Så da kan eg umulig se for meg at den blir dårligere på en CRT/HDTV:whistle:

 

Ang. kjøretøy har eg enda ikkje fått teste det helikopteret,da det er alltid noen som gribber den til seg før meg.Men bil og tanks er lett å styre.

 

Som alltid med slike fast paced FPS spill,er det ikkje alltid lek lett å treffe folk,spess på avstand,men sitt en times tid og det kommer seg betraktelig.

 

Et spill eg gjerne kjøper :)

Lenke til kommentar
I starten likte jeg ikke demoen noe særlig, men etter en lang spillsesjon så digget jeg spillet.

 

Syns det er gode kontroller og ganske så balansert. Tar en stund før du kommer skikkelig inn i demoen, men når du gjør det så er den veldig bra.

 

edit: Ikke bekymre deg over grafikken, den er bra nok. Et hakk over PC-versjonen.

5888442[/snapback]

 

Godt mulig at spillet kommer seg når man får spilt litt.

 

Men du... grafikken.. et hakk over PC versjonen?? Jeg spiller på en rimelig heftig HDTV og synes grafikken ikke nærmer seg PC'n min i hele tatt i dette spillet. Jeg har ikke all verdens spec på PC'n, AMD 4000+, ATI x800xt, 2Gb RAM.

 

Men det er mulig at det brettet jeg var inne på var dårlig grafikkmessig. Men men, smaken er som baken.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
I starten likte jeg ikke demoen noe særlig, men etter en lang spillsesjon så digget jeg spillet.

 

Syns det er gode kontroller og ganske så balansert. Tar en stund før du kommer skikkelig inn i demoen, men når du gjør det så er den veldig bra.

 

edit: Ikke bekymre deg over grafikken, den er bra nok. Et hakk over PC-versjonen.

5888442[/snapback]

 

Godt mulig at spillet kommer seg når man får spilt litt.

 

Men du... grafikken.. et hakk over PC versjonen?? Jeg spiller på en rimelig heftig HDTV og synes grafikken ikke nærmer seg PC'n min i hele tatt i dette spillet. Jeg har ikke all verdens spec på PC'n, AMD 4000+, ATI x800xt, 2Gb RAM.

 

Men det er mulig at det brettet jeg var inne på var dårlig grafikkmessig. Men men, smaken er som baken.

 

Dr Peedee

5896966[/snapback]

 

Enig her forsåvidt, grafikken som en heilhet er bedre på PC. Og som du sier så er det nok dette brettet som er meir eller mindre "tamt" grfaikkmessig. Trur vi får se grafikkmessige bedre brett i retail.

Lenke til kommentar

Fikk lastet ned demoen, og etter å ha spilt litt har jeg begynnt å like det! Grafikken er kansje ikke den beste, men absolutt godkjent. Og som sagt over er det jo mulig det bare er litt shabby grafikk på akkuratt dette brettet. Lastet ned air traffic control traileren og må si at grafikken er litt bedre og litt mer stabil der...

 

Noen som vet om noen butikker som selger det nå? (vet det er før release) :)

Lenke til kommentar
Fikk lastet ned demoen, og etter å ha spilt litt har jeg begynnt å like det! Grafikken er kansje ikke den beste, men absolutt godkjent. Og som sagt over er det jo mulig det bare er litt shabby grafikk på akkuratt dette brettet. Lastet ned air traffic control traileren og må si at grafikken er litt bedre og litt mer stabil der...

 

Noen som vet om noen butikker som selger det nå? (vet det er før release) :)

5897448[/snapback]

 

De selger det i Hønefoss... Venter på penger :)

 

Demoen var Helt grei.. Litt kjedelig Map egentlig.

 

Men grafikk styring og gameplay var Suverent synes jeg :love:

Lenke til kommentar
I starten likte jeg ikke demoen noe særlig, men etter en lang spillsesjon så digget jeg spillet.

 

Syns det er gode kontroller og ganske så balansert. Tar en stund før du kommer skikkelig inn i demoen, men når du gjør det så er den veldig bra.

 

edit: Ikke bekymre deg over grafikken, den er bra nok. Et hakk over PC-versjonen.

5888442[/snapback]

 

Godt mulig at spillet kommer seg når man får spilt litt.

 

Men du... grafikken.. et hakk over PC versjonen?? Jeg spiller på en rimelig heftig HDTV og synes grafikken ikke nærmer seg PC'n min i hele tatt i dette spillet. Jeg har ikke all verdens spec på PC'n, AMD 4000+, ATI x800xt, 2Gb RAM.

 

Men det er mulig at det brettet jeg var inne på var dårlig grafikkmessig. Men men, smaken er som baken.

 

Dr Peedee

5896966[/snapback]

Syns jeg har sett at den er oppusset en smule på Xbox 360. Er jo bare å se på bilder på nettet og sammenligne. Uansett, spillet er fint, men spillbarheten er enda bedre. Etter en stund vil du ha absolutt ingen problemer med å styre, hverken helikopter, biler eller tanks.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Som overskriften sier lurer jeg på dette da jeg ikke klarer å laste den ned (uvisst av hvilken grunn)

 

Kan spillet sammenliknes med grafikken og spillbarheten på pc eller er det bedre/dårligere?

 

Takker for alle svar  ;)

5887042[/snapback]

 

Jeg ble skikkelig skuffa. Mulig det blir bedre når man får spilt litt, men det var liksom ingenting i demoen som fikk meg til å prøve mer enn 20 minutter. Grafikken imponerte ikke. Spillbarheten var ikke all verden for meg, men der er nok folk forskjellige.

 

Dr Peedee

5887087[/snapback]

 

 

For å si det sånn så er jeg enig med deg i alt utenom at grafikken var dårlig.

For grafikken var bra men ikke Sykt bra. Imponerte meg.

Lenke til kommentar

Jeg spiller på en 28" CRT..

 

Grafikken er OK den. Men med et gigantisk våpen som tar store deler av skjermen, og en irriterende dårlig sikt, som jeg ikke helt kan sette fingeren på ( vanskelig å orientere seg, å se folk, hvem er hvem..etc.)

Og som andre klager på, så opplever jeg også at hele grafikken er mørk..

Og det er her man virkelig vil kunne trenge HD tenker jeg.

 

Fikk nå bare prøvd jeep'n, elendig fysikk.. ultra arkadeaktig styring.. Og kjedelig lyd.

 

Våpene er tamme, ikke noe feeling over dem.. helt uinteressante..Hagla blandt annet ser mongo ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...