kveis Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Spørsmål: Har lasta ned filmer men har ikkje pc med tv utgang. Kan eg brenne dvd og dermed bruke TV? Evt. kva kan eg gjere ellers. Takk. Endret 8. april 2006 av kveis Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Beste måte er uten tvil å kjøre S-video TV-ut til en TV dersom PC er nær TV. Du kan kjøpe et kort med S-video ut for ca 200-250kr, eller kanskje 100kr brukt. Ellers kan du bruke programmer som f.eks. Nero for å auomatisk lage DVDer av filemne dine, men det er tidkrevende, klumsete, og forringer kvaliteten, så det er en mindre bra løsning. -Stigma Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Tittel: Filmklipp Tråd: Film Film til film, typisk hvis noen har laget et image av en DVD film (.mds, .iso, .img) gjøres dette enklest via Alchohol 120%. Hvis det er filmklipp i form av divx må dvd spilleren din støtte spilling av enten divx, evt kan du konverere til vcd som stort sett støttes av alle dvd spillere trodde jeg. Svcd støtte er jeg ikke sikker på. Hvis du presiserer litt mer om det er en image fil som skal brennes ut, eller om det er er en filmfil av type .avi el .mpg som skal ut er det litt enklere å finne program osv som du evt kan bruke. Lenke til kommentar
kveis Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 (endret) bleieskift tar tid Endret 8. april 2006 av kveis Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Foreslår du bruker Rediger knappen (edit) og fjerner filnavnet i posten...så evt PM - hvis du vil ha en post historikk på mer en 2 poster... edit: Siden du har stått aktiv i tråden i 15minutter og fremdeles ikke har forstått budskapet, vil jeg at du bruker denne knappen og fjerner alt i din forrige post som henviser til en filmproduksjon med samme navn. Jeg har all respekt om at det kanskje er et privat filmopptak med et par homo kamerater på hest - men jeg tror ikke de som kaller seg moderatorer deler min oppfattelse. Hvis jeg forklarer hvordan du eventuelt brenner noe som oppfattes som piratkopiering, får jeg en smekk på fingrene (og andre som skulle skrive noe mer), og så får vi påskeferie fra forumet - som vi ikke vil ha. Strikken er strukket ganske bra allerede. På venstre side, rett under: Logget inn som: kveis , er det en en privat meldings sak - PM - hvor du minst har 1 melding. God påske. Endret 8. april 2006 av JoKr Lenke til kommentar
Brutalix Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) hehe enig med jokr. men han var kjappere enn meg. Endret 8. april 2006 av Brutalix Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 F.eks Brokeback.Mountain[2005]DvDrip[Eng]-aXXo. Filtype Videoklipp 5887045[/snapback] Ser ikke ut som dette er ferievideoen din, ser ut som noe kopibeskyttet du har lastet ned og da går det som det må gå, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg