TettSpaden Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hei jeg tenkte jeg skulle få alle mp3' titlene mine over på ett tekst dokument sånn at jeg kan sende lista over til kompisen min... noen som vet åssen det gjøres? på forhånd takk Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Lagre lista og rename den til *.html. Voila :smile: Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 takk er for svar... prøvde det men da får jeg den opp sånn : File5=Documents and SettingsTomMy DocumentsMine dokumenterMUSICCulture beatCulture beat. (Anything.).wma File6=Documents and SettingsTomMy DocumentsMine dokumenterMUSICCulture beatCulture beat. (Crying in the rain).wma -------- skulle gjerne hatt bort alle ting som document og setting osv..... Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Sikker på det? Jeg fikk frem alle sangene men i et enda stort rot! Kan også gå på "misc opts" nede på playlisten, dretter trykke på "generate html playlist". Deretter copy, paste inn i ei txt.fil... Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Nå bruker jeg Winamp3. Mulig litt forskjell på versjonene. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 jeg bruker winamp 3 nå... når jeg lagrer listra kan jeg velge mellom m3u, pls og b4s... hva velger jeg. og hvordan får jeg egentlig renamet den til html, jeg bruker xp, og selv om jeg renamer den står det fortsatt filetype, b4s Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Nå fikk jeg det til Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Den 2002-09-28 18:14, skrev JoaJoa:Kan også gå på "misc opts" nede på playlisten, dretter trykke på "generate html playlist". Konge! Det der visste jeg ikke! Jeg lastet ned et eget program for å så en skikkelig liste en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå