Gå til innhold

cola-box-kjøler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ehm, vel jeg trodde jeg skulle ha min ferdig for lenge sida, men så skulle jeg slipe litt på kjøleribba da. Brukte en båndsliper til det(mye som skulle vekk) og etter noen sekunder uten konsentrasjon (dvs total mangel på psykisk tilstedeværelse) så lagde jeg masse bulker i ribba. Ser ikke særlig pen ut nå nei :sad:

Tror jeg skal klare å rette det opp igjen, men jeg trenger et nytt bånd til båndsliperen og det har jeg ikke fått somla meg til å kjøpe enda. Det er story'n til hvorfor jeg ikke har servert bilder av Coke Chiller'n min enda.

Lenke til kommentar

min er på vei :smile:

har for øyeblikket skaffet meg PSU som takler en 156W, vifte, radiator, (psu er i posten ennå)

trenger en pumpe, + at jeg må bestille metall en dag, så er det ikke så langt igjen...ting koster penger, penger som en student ikke har.

(paintball drar alle kronene til *******)

vet ikke om Hondaen er kommet godt i gang med sin jeg, har ikke prata med'n på en stund gitt...

Lenke til kommentar

Hepp!

Holder på å dreie til "coldplate"...altså, skal være metall rundt hele boksen som kjøler.. Tar tid..

Snart har jeg 5 stk 226W peltier element fra 3dfxcool.no fikk tak i en fra dem som jeg testet, for å se om det dugde.. og det gjorde den gitt..!!

Kraftige saker.

me får nett se hva som dukker opp.... ;-)

Lenke til kommentar

iden med en drikke kjøler i pcen er da god og burde jo bli bygget fort

bare noe jeg tenkte nå var jo at med en firkantet boks og to 226w peltiere, en pumpe og de største rørene du finner så kan du jo bygge en drikke kjøler med en firkantet tank som du kan kjøle drikke uten kullsyre for eks. iste eller saft

Lenke til kommentar

ah, søndag, verdens mest elendige dag...ingen butikker åpne...

skal prøve å få bestilt meg litt metall i morgen, også har jeg sendt mail til en dude som solgte en pumpe på 1200 L/T, burde være nok :grin:

hondaen: har du dreid ut et rundt hull ned i en blokk som du kan stikke boksen nedi?

hørtes slettes ikke dumt ut det :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...