Demantios Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 oih, den 360'n der er noe annet enn den til broren min ^^ men jeg er overbevist om at det kan bli kult med den svarte vinga Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Nå begynner jeg faktisk å like bilen din , felga hjelpte noe jækli.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Hehehe, takk takk Nja, kunne sikkert blitt kul med den "ostehøvelvingen" men blir litt FOR japse-stuk.. får prøve med Golf 90-fangern forran først.. vil prøve å holde det ca orginalt utseende, altså, du må kjenne bilen for å se at det er gjort noe.. Det syns jeg er kult. Glemte å nevne noe lakkering og, jeg skal lakke den svart blank bak, og halve framskjermene + halve panseret skal være mørke sølv.. Tror det blir kult! Og ja: Felga hjalp SYKT Endret 16. juli 2006 av Mammuten Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Nå blir det turbo snart! Kommer med oppdateringer etterhvert. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Nå blir det turbo snart! 6576587[/snapback] Seriøst? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Nå blir det turbo snart! 6576587[/snapback] Seriøst? 6578049[/snapback] Jepp.. Fått turbo-adapter nå! Så nå tar det ikke lang tid! Tror dere jeg skal prøve og slipe ut de sveisefugene som er inni adapteret? Og lage "jevne" overganger, slik at eksosen ikke møter for mye motstand? Endret 29. juli 2006 av Mammuten Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Tror ikke det er så nødvendig. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 hoho, her blir det liv! Du har virkelig fått gjort litt, og jeg venter fremdeles like spent med å få på de hvite blinklysene... ;D Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) hoho, her blir det liv! Du har virkelig fått gjort litt, og jeg venter fremdeles like spent med å få på de hvite blinklysene... ;D 6600244[/snapback] Hehe, ja får kanksje ta meg i skinnet og fikse de.. De ligger joher og samler støv, bare! Endret 2. august 2006 av Mammuten Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Jepp. Da er det dags for MYE bilder! Det er litt mellomrom her, gitt.. Må lage en pakning.. Andre siden Slik ble aluplaten som jeg skal bruke som tettning Teste passform.. Jada, den passet bra. Håpe den holder da. Grenrøret som skal på.. Er det en farlig spricka ? Hvis jeg skrur ut denne bolten, passer lambda-måleren her da? Bunnpanne Ett gammelt sykkel-styre som skal få ofre litt rør for oljeretur tjukt nok trykkrør? Grenrør pluss adapter fra Micke_Art_Racing montert Turbo montert, ovenfra Turbo montert Sitter høyt og fint, ble fornøyd. Skal bare snu huset litt.. Ja, ble bra det. Ser gromt ut Turbo montert igjen. Adapteret lagde god klaring! Måtte pynte litt på innerskjermen, men det må man regne med.. Igjen. Så ett bedre bilde av bladfjærene mine pluss senkeklossen. Bedre bilde av bilen som skal få turbo etterhvert. Nå, hva syns dere? Blinklys kommer snart og, ZyreX Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hva mangler nå da før oppstart? Koble oljerør og rør fra turbo til intercooler og til innsug? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 hva skal du gjøre for å få bensin nok da?? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 hva skal du gjøre for å få bensin nok da?? 6617677[/snapback] 2 parallelle pumper muligens Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Det som står igjen er: Sveise inn oljeretur i bunnpanne Ordne så jeg får vann inn og ut av turbo få tak i noen silikonslange-bend få tak i intercooler (bursdag 13. aug, så hvem vet hva man får.. ) Fikse oljetrykk til turboen (ett T-stykke der hvor oljetrykksbryteren står.) Få tak i diverse ting jeg trenger til målerne mine (Har vanntemp, oljetrykk, temp, amperemeter, voltmeter, og skal få tak i turbotrykksmåler.. DET er ett must!), Må ha givere til disse. forlenge/skjøte kablene til luftmengdemåleren min Det er vel i bunn og grunn det som mangler før oppstart. Bensintilførselen skal orginalpumpafå stå for, jeg skal ha 3 bar bensintrykk. orginalt 2.5 bar på 300-serien, 3 bar på 240/740. Jeg skal også ha større dyser etterhvert, skal ha 740 Turbo dyser. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 må jo ha noe som forteller hvor mye bensin som skal inn da. på en orginal 240 injection fra sugemotor fikk jeg tenningsbank ved 0.3 i ladetrykk... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 må jo ha noe som forteller hvor mye bensin som skal inn da. på en orginal 240 injection fra sugemotor fikk jeg tenningsbank ved 0.3 i ladetrykk... 6619328[/snapback] Jaddam, men det er en i sverige som har hatt kliss lik motor som meg. Eneste han hadde bytta, var Saab 9000 dyser + cooler, og høyere bensintrykk.. Han lada 1 bar i over ett år føre det skjedde noe med bilen.. Hva mener du jeg må gjøre? Chip? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 En liten oppdatering. hvite blinkers plate til noen av målerne mine, skal lage en plate til så jeg får plass til resten. (Har vanntemp og amp-meter, skal handle inn turbotrykks-måler etterhvert.) Det kommer mer og, skal selge 17"erne mine, for å finansiere intercooler og litt måler-stæsj.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) kanskje jeg skal si litt om "fremtidige planer", ettersom jeg skal selge 17"erne. Det som skal på til neste sommer er: Turbo og det som hører til det, MASSE senking, små breie felger med masse kant, lakkering av bil, soting av ruter, muligens forsterking av understell/drivverk. Vurderer også coilovers til bak. og enkle bladfjærer. Men så har jeg og lyst til å bygge coilovers bak med wattlink pluss panhardstag eller 4-link. Vi får se hva pengene strekker til, første omgang blir vel coilovers og skivebremser. Endret 3. september 2006 av Mammuten Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Jau.. Intercooler kom idag.. Har jeg sagt at oljeretur er ferdig sveiset? Mangler litt silikonslanger og slikt, så blir det bare velstand og kos.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Er jo en ulv i fåreklær her... Nice...dette blir hawt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå