Knutgrus Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Ja, som topic sier. Lurte faktisk på å kjøpe meg hovedkort med støtte for kun 2100 (til å ha i bilen. Via sine hovedkort passer bra. Bruker lite strøm, så da trenger jeg ikke så dyr strømforsyning.) Er det slik at minnet slakker på farten da, eller fungerer det dårlig sammen? Ingen webshopper som selger PC2100 lengre (bortsett fra Carputer.no, men de har bare lavprofil og det er litt dyrt.) Må jeg ty til de dyrere lavprofilene, eller er det bare å kjøre på med hurtigere minne? (litt pinlig spørsmål egentlig, men jeg ble pluttselig litt i tvil her...) Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Minne er bakoverkompatibelt. Dette skal gå helt fint, og da sparer du de kronene, og kan spandere middag på damen eller noe. Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jepp. Det fungerer, men ramen vil klokke seg ned til 2100, pga at det er et 2100 kort du kjøper. Bare sånn at du har det i bakhodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå