fortborte Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) har en videoseven 19" lcd l19fm (denne) maskinen er helt ny, fikk den i dag og har allerede prøvekjørt den uten problemer. men når jeg slår på maskinen igjen litt senere får jeg bare et veldig forstyrret skjermbilde med hvite "striper"/firkanter nedover mens windows laster i bakgrunnen og til slutt "no signal input". jeg har koblet alt på nytt mer enn èn gang og feilsøkingen i bruksanvisningen er det ingen hjelp i. maskinen er jo slått på og signalkabelen kan ikke være koblet på en mer riktig måte... Endret 8. april 2006 av fortborte Lenke til kommentar
fortborte Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 en liten oppdatering... jeg har nå forsøkt følgende: koblet den nye skjermen til den gamle maskinen - fungerer koblet den gamle skjermen til den nye maskinen - fungerer satt strømkabelen fra den gamle maskinen på den nye skjermen - fungerer ikke så kobler jeg den nye skjermen tilbake på den nye maskinen, slår på - og så fungerer det!? legger ved et par bilder av hvordan det så ut da det tidligere ikke fungerte. dette skjer sikkert igjen, da - jeg tør ikke slå av maskinen jeg nå! det første bildet er fra før windows er lastet. skriften kom i "blokker" over skjermen. det andre bildet snakker for seg selv. rett etter dette ble skjermen svart og "no signal input" Lenke til kommentar
Trumlek Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) en liten oppdatering... jeg har nå forsøkt følgende: koblet den nye skjermen til den gamle maskinen - fungerer koblet den gamle skjermen til den nye maskinen - fungerer satt strømkabelen fra den gamle maskinen på den nye skjermen - fungerer ikke så kobler jeg den nye skjermen tilbake på den nye maskinen, slår på - og så fungerer det!? legger ved et par bilder av hvordan det så ut da det tidligere ikke fungerte. dette skjer sikkert igjen, da - jeg tør ikke slå av maskinen jeg nå! det første bildet er fra før windows er lastet. skriften kom i "blokker" over skjermen. det andre bildet snakker for seg selv. rett etter dette ble skjermen svart og "no signal input" Det er nok sjermkorte som ikke funker 100%, ville sendt det i retur vist det er nytt Endret 9. april 2006 av Trumlek Lenke til kommentar
fortborte Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Det er nok sjermkorte som ikke funker 100%, ville sendt det i retur vist det er nytt 5891804[/snapback] takk for svar. ja, hele maskinen er helt ny... men skjermen fungerer som den skal nå. bør jeg allikevel returnere skjermkortet? Lenke til kommentar
Trumlek Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Yep det ville jeg gjort, isaffal for en test. Vist du kommer inn i windows kan du jo prøve å installere de nyeste driverene, men jeg trur dette er nok en feil på sjermkorte. Endret 9. april 2006 av Trumlek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå