Gå til innhold

Første titt på Red Steel til Revolution

TCi

Anbefalte innlegg

Joda, gratis er selvfølgelig bedre enn å betale. Men likevel er det ikkje til å stikke under stolen at xbox-spilla har betydelig bedre levetid med online spilling,om man må betale skarve 60,- i mnd. Dette kommer jo selvfølgelig heilt ann på hvilken betalingsmåte man velger. Men eg ser ikkje på dette som dyrt. Men det er jo ikkje alle som er villige til å betale gitt sum i mnd. No har eg jo abre litt over 2 mnd. erfaring med 360 Live da ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser da ganske bra ut det der. Men du blir nok lurt litt. Siden det er scans fra et magasin for bildene et mye mer "post processed" utseende. Fargene, lyset og alt for et helt annet utseende på slike scans. Tror nok vi får vente på noen ekte screenshots.

Lenke til kommentar
Og.... Uten tvil.... Gratis online er bedre enn å betale penger for online.

5893687[/snapback]

Hell no!

Etter mange år med Loking online i diverse PC-spill. Quake, AoE2, Tactical Ops, CS, WC3 osv osv. Så er det helt klart at Xbox live er verd de 500 kronene det koster i året. Xbox live er bare overlegent alt annet!

Lenke til kommentar

5893687[/snapback]

Hell no!

Etter mange år med Loking online i diverse PC-spill. Quake, AoE2, Tactical Ops, CS, WC3 osv osv. Så er det helt klart at Xbox live er verd de 500 kronene det koster i året. Xbox live er bare overlegent alt annet!

5894133[/snapback]

Kunne ikke bry meg mindre siden jeg ikke har nok interesse i onlinespill til verken å koble meg på en Quake-server eller betale 500 i året for live. Det å spille MarioKart DS online er derimot akkurat lite nok bry til at det kan være gøy en gang i blant.

Og det er mange andre som meg.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar

5893687[/snapback]

Hell no!

5894133[/snapback]

Kunne ikke bry meg mindre siden jeg ikke har nok interesse i onlinespill til verken å koble meg på en Quake-server eller betale 500 i året for live. Det å spille MarioKart DS online er derimot akkurat lite nok bry til at det kan være gøy en gang i blant.

Og det er mange andre som meg.

5894177[/snapback]

Skjønner synspunktet ditt, det er suverent at Nintendo sin onlinetjeneste er gratis, sidene Nintendo sine spill legger opp til litt "casual play", men det tilbyr også veldig få spill på Wi-Fi, det er vel 4 hittil. Så å betale noe for det hadde vert utelukket. Men jeg skjønner også de som liker Xbox Live tjenesten, jeg betaler gledelig 500 kr, siden det er så mange spill med onlinestøtte, og de tilbyr veldig mye på marketplace og arcade og slikt, så har de litt for enhver smak. Man kan sammenligne med mange andre abonnement på blader, telefon eller parabol f.eks og man skjønner at man får en del for pengene.

Men vil ikke si jeg foretrekker en av tjeneste over den andre. Nintendo skal ha stor skryt for å holde det gratis.

Endret av Crockett
Lenke til kommentar
Skjønner synspunktet ditt, det er suverent at Nintendo sin onlinetjeneste er gratis, sidene Nintendo sine spill legger opp til litt "casual play", men det tilbyr også veldig få spill på Wi-Fi, det er vel 4 hittil. Så å betale noe for det hadde vert utelukket. Men jeg skjønner også de som liker Xbox Live tjenesten, jeg betaler gledelig 500 kr, siden det er så mange spill med onlinestøtte, og de tilbyr veldig mye på marketplace og arcade og slikt, så har de litt for enhver smak. Man kan sammenligne med mange andre abonnement på blader, telefon eller parabol f.eks og man skjønner at man får en del for pengene.

Men vil ikke si jeg foretrekker en av tjeneste over den andre. Nintendo skal ha stor skryt for å holde det gratis.

5894283[/snapback]

Jeg skjønner også godt de som er villig til å betale for Live, eller de som før var villige til å gå gjennom alt knotet med å spille tidlige PC-onlinespill, men slik det er nå så har jeg ikke tid eller penger til å være "hardcore" gamer, og jeg har alltid lik bedre å spille mot noen man kan fysisk slå hvis de slår deg i spillet, istedenfor mot en eller annen tufs man aldri har møtt.

Og MarioKart DS og snrt Metroid Hunters er omtrent akkurat så mye stress som jeg er villig til å gå gjennom for å spille online mot noen nå.

Blir spennende å se hvordan de utvider onlinetjenesten sin etterhvert med både Revolution og DS.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar

Dette ser unektelig tøft ut, og jeg gleder meg som en liten unge jeg. Egentlig samme for meg hvordan det går med Nintendo før launch, for jeg kjøper maskinen dems uansett - noe jeg har gjort siden fattern ga meg NES for første gang. Grunnen til det er ene og alene den uovertrufne spillkvaliteten Nintendo lever, samt at de Zelda og diverse andre tunge titler jeg ikke kan gå glipp av. Men denne gangen lurer jeg også på å kjøpe meg en Xbox360 av den enkle grunn at de har fått RareWare - og de laher geniafaensale spill de også.

Og til de som uroer seg over hvorvidt kontrollen kommer til å suge eller ikke, så er det vel ikke mange ukene før man får en erstatning for de som ikke klarte tilvenningsperioden - som f.eks:

_understanding-the-revolution-controller-20050916041026412-000.jpg

Lenke til kommentar
Men denne gangen lurer jeg også på å kjøpe meg en Xbox360 av den enkle grunn at de har fått RareWare - og de laher geniafaensale spill de også.

5894896[/snapback]

En stund siden sist vel? PDZ var i mine øyne direkte dårlig, og Kameo morsomt nok, men langt fra genialt.

Lenke til kommentar
Når det gjelder tilvenning og kontroll, så er det jo 4 utganger til gamecube kontroll, for de som absolutt ikke vil bruke rev kontrollen.

5895522[/snapback]

De er bare for GameCube spill. Man må bruke kontrollen for Revolution-spill og da "the shell" om det er spill som er på flere platformer.

Nintendo has also announced a controller "shell" which will resemble a traditional game controller called the "Classic-Style Expansion Controller". The Revolution "remote" will fit inside this shell which will allow gamers to play games using a traditional controller while retaining the "remote"'s motion sensitivity. According to Satoru Iwata, it is meant for playing "the existing games, virtual console games, and multi-platform games".[2]
Lenke til kommentar
Neppe ingame screenshots det der. Tror det er mer konseptbilder enn faktrisk gameplay...

Men det sakl bli gøy å få vite litt om spillene til konsollen da :cool:

5886480[/snapback]

Det er bekretet at det ikke er konseptbilder.

5886492[/snapback]

De sier heller ikke at bildene er fra faktisk gameplay... Men så var ikke kvaliteten på bildene all verdens helle.

5887523[/snapback]

Det er ingame fra spillet... Hva er vitsen med en avsløring når man ikke viser ingame fra et spill? Ja, bildene er av dårlig kvalitet. Virker også som at spillet kjører i 16x9, men for tidlig å si ennå. Håper at Nintendo endelig støtter widescreen, idiotisk om de ikke gjør det.

5887660[/snapback]

haha, skjønner du ordet "HYPE" ? Klart de vil lage blest om spillet sitt. Har du i det hele tatt sett filmen fra f.eks Motorstorm? Som Sony hardnakket påstod var ingame?

Wake up and smell the coffee.

Lenke til kommentar
haha, skjønner du ordet "HYPE" ? Klart de vil lage blest om spillet sitt. Har du i det hele tatt sett filmen fra f.eks Motorstorm? Som Sony hardnakket påstod var ingame?

Wake up and smell the coffee.

5898332[/snapback]

Skjønner det veldig godt :roll:

Nintendo viser aldri spill i CG på siden maskiner. Ubisoft selv har bekreftet at det er ingame så det er egentlig ikke noe å diskutere.

Lenke til kommentar
Har du i det hele tatt sett filmen fra f.eks Motorstorm? Som Sony hardnakket påstod var ingame?

Nå er vi vant til at Sony lyver. Nintendo pleier ikke å gjøre så mye av akkurat det.

5899379[/snapback]

Nå er vel dette UbiSoft og ikke Nintendo. Og jeg regner ikke med at spillet er 100% ferdig enda, så det er vel alltid en mulighet for at grafikken blir nedgradert litt (selv om det ikke ser ut til å være noen grunn til det foreløpig). Et eksempel på det er jo Oblivion med sine soft shadows fra den "ulovlige" E3 traileren.

Lenke til kommentar
Har du i det hele tatt sett filmen fra f.eks Motorstorm? Som Sony hardnakket påstod var ingame?

Nå er vi vant til at Sony lyver. Nintendo pleier ikke å gjøre så mye av akkurat det.

5899379[/snapback]

Nå er vel dette UbiSoft og ikke Nintendo. Og jeg regner ikke med at spillet er 100% ferdig enda, så det er vel alltid en mulighet for at grafikken blir nedgradert litt (selv om det ikke ser ut til å være noen grunn til det foreløpig). Et eksempel på det er jo Oblivion med sine soft shadows fra den "ulovlige" E3 traileren.

5899423[/snapback]

Bildene er fra når Game Informer testet spillet på et kit (mest sannsynlig). Hvorfor skal det bli nedgradert? Det kjører jo på et betakit, siden final ikke kommer før juni. Vil nok bare bli bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...