TCi Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Ser unektelig svært interessant ut. Det jeg er usikker på er om den kontrolleren blir noe særlig gøy utover de første timene. Men om prisen blir riktig må det vel kanskje bli en Revolution på meg om det kommer noen spill som lokker. 5888960[/snapback] Jeg tror en rekke folk tror at man vil måtte sveie vilt med hånden for å få til bevegelsene i spillet. Men det vil man ikke måtte gjøre. Regner med at det blir en justerbar følsomhet. Er enig i at det sikkert er mest morro i starten, da det er en helt ny måte å spille på. Slik er det med alt nytt. Tror heller at det kan bli litt kjipt å gå tilbake til vanlig måte å spille på i etterkant etter noen timer Det får vi vel finne ut om en 6 måneder. Prisen på Revolution er veldig god som de aller fleste vil få råd til. Litt vanskelig å si mye om prisen her i Norge, men en 2000 kr blir nok maks forhåpentligvis. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Er veldig usikker. Det kan bli bra, men personlig så tror jeg at det ikke kommer til å bli noe særlig "hit" her i gården. Men hvem vet, kanskje det blir rått som faen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Eg jubler ihverfall her eg sitter! Eg gleder meg,utifra de screensa såg det bra ut Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Virker uhyre interressant med bruken av kontrolleren der ^^ Lenke til kommentar
Geita Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 The hype has begun. Konseptet høres ufattelig digg ut. Håper Microsoft og Sony river seg i håret nå. Ser for meg at alle MS-/Sony-fanboys troller på forum om dagen, men om natten fyrer de opp Red Steel på sin godt gjemte Revolution-konsoll. Heelt til MS/Sony kopierer idéen Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Dette skal liksom være "revolusjonen"? Skuffende spør du meg! Her har Nintendo sagt at de vil gå nye veier, og satse på gameplay framfor grafikk (noe bl.a. specsa til Revolution tilsier, da de er dårligere enn 360/PS3) og hva er det første de viser fram? Jo, et pent, generic FPS. Et typisk Ubisoft-spill. Grafikken er bedre enn jeg hadde forventet meg. Mye bedre faktisk. Er det jeg som har misforstått, eller var det slik at det ikke først og fremst grafikken som skulle sitte i førersetet på denne konsollen? Dette virker jo som et helt generic FPS, hvor den største innovasjonen vil være at du kan twiste pistolen og skyte (og jeg siterer Dagbladet-bloggen) GANGSTA STYLE!!11 Virker som de går rett etter samme fjortis-markedet (no offense folkens ) som konkurrentene også retter seg mot. Nei, jeg håper nå inderlig Nintendo viser fram noen nye, annerledes spill på E3, for hvis dette spillet viser hvilken vei de har tenkt å gå, blir den til forveksling utrolig lik Sonys og Microsofts veier. Nå er det selvsagt mulig jeg tar meg vann over hodet. Dette er tross alt et såkalt spill av et third-party (hvis støtte Nintendo absolutt må ha), men jeg håper nå ikke det er denne retningen Nintendo ender opp med å velge. De har selv sagt at de ønsker å skape nye markeder, med at spillene vil bli enkle og underholdende. Dette spillet passer ikke den beskrivelsen. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Dette virker jo som et helt generic FPS, hvor den største innovasjonen vil være at du kan twiste pistolen og skyte (og jeg siterer Dagbladet-bloggen) GANGSTA STYLE!!11 5890754[/snapback] Hæ? Har du enda ikke forstått at det som er revolusjonerene er at man kan styre siktet på en mye mer naturlig måte enn å dytte på en liten spak på kontrolleren. At man kan vri kontrolleren for å skyte "gangsta" style er bare en liten detalj. Dette for konsoll som overgangen fra å spille med pilene til å bruke tastatur+mus var for pc. Med andre ord mener du at hvis man hadde fjernet muligheten til å tviste pistolen ville dette vært som å spille FPS på en xboxkontroller? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Herregud, hva faen trudde du da? For det første, har de ALLTID sagt at grafikken deres skulle se ut akkurat som PS3 og Xbox3whatvah! At EN utvikler viser spill er vel ikke akkurat reprensativt! Uansett, det er sånne spillere som deg Nintendo IKKE vil ha! De må jo ha "mainstream" spill i TILLEGG til litt mer spesielle spill. Det er tydeligvis noen som ikke har skjønt en DRITT her. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Dette virker jo som et helt generic FPS, hvor den største innovasjonen vil være at du kan twiste pistolen og skyte (og jeg siterer Dagbladet-bloggen) GANGSTA STYLE!!11 5890754[/snapback] Med andre ord mener du at hvis man hadde fjernet muligheten til å tviste pistolen ville dette vært som å spille FPS på en xboxkontroller? 5890821[/snapback] I følge det jeg har lest til nå er det ikke langt ifra, nei. Selvsagt ikke helt likt, men poenget mitt var å få fram at Nintendo har sagt at de ønsker på gå en annen vei enn konkurrentene (derfor mener de også at Rev'en ikke er en konkurrent til PS3/X360, selv om mange vil påstå det motsatte ), og jeg synes ikke det at spillopplevelsen blir litt forandret ved at kontrolleren er annerledes er å gå sin egen vei. Å gå fra piltaster til mus+tastatur, og å gå fra en fireveis directional pad til dagens analoge spaker på kontrollerne er begge velkomne nyskapinger som gjør spillopplevelsen bedre - men jeg vil ikke påstå at de er revolusjonerende. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Dette virker jo som et helt generic FPS, hvor den største innovasjonen vil være at du kan twiste pistolen og skyte (og jeg siterer Dagbladet-bloggen) GANGSTA STYLE!!11 5890754[/snapback] Med andre ord mener du at hvis man hadde fjernet muligheten til å tviste pistolen ville dette vært som å spille FPS på en xboxkontroller? 5890821[/snapback] I følge det jeg har lest til nå er det ikke langt ifra, nei. Selvsagt ikke helt likt, men poenget mitt var å få fram at Nintendo har sagt at de ønsker på gå en annen vei enn konkurrentene (derfor mener de også at Rev'en ikke er en konkurrent til PS3/X360, selv om mange vil påstå det motsatte ), og jeg synes ikke det at spillopplevelsen blir litt forandret ved at kontrolleren er annerledes er å gå sin egen vei. Å gå fra piltaster til mus+tastatur, og å gå fra en fireveis directional pad til dagens analoge spaker på kontrollerne er begge velkomne nyskapinger som gjør spillopplevelsen bedre - men jeg vil ikke påstå at de er revolusjonerende. 5890851[/snapback] Du skjønner det virkelig ikke du. Jaija, enkelte er vel bare treige. Dette blir som e bruke en light gun, bortsett fra at du faktisk kan styre deg rundt i omgivelsene selv. Du sikter med din egen hånd som du ville gjort i virkeligheten, du blir frigjort fra å måtte navigere deg frem med 2 analoge stikker for å treffe det du må. Ser du ikke spranget videre fra en knotete måte å spille FPS på konsoller, til noe som er langt mer naturlig enn mus og tastatur. Så må du jo rett og slett bare være en som nekter å se forbedringen når den er der. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=93998&page=30 Details: -Game development started shortly after E3 2005. Ubisoft saw and demoed the controller before E3 2005. -Ubisoft Paris took their idea directly to Iwata and Miyamoto, and were given the go ahead. After that meeting they were given prototype controllers. The article states that Ubisoft worked "closely" with Nintendo's engineers in Japan on the title -Game Informer mentions that while conducting the interviews with Ubisoft, they were handed the "latest version" of the controller -During the beginning of the game, you are encouraged to use your weapons ruthlessly, but as the game progresses you become more proficient and strategic. This gameplay idea led Ubisoft to decide to give the game a martial arts setting. "Enter the Yakuza" -The first third of the game will be all about being "brutal by necessity" -You will be less precise and favor more devastating weapons (machine guns) -As you progress and become more precise, smaller guns will be used -"The goal...is to use five bullets to kill five enemies" -"When fighting with this level of skill, the music and sound effects will reflect it, remaining calm and peaceful" -"When you fight brutally, the sounds around you grow increasingly more intense" -"Audio feedback" -Freeze shot: by fighting effciently you fill the Freeze Shot gauge...fighting chaotically causes to decreases -When the gauge is filled you can hit a button to momentarily stop time, and then target specific locations on enemy bodies -Headshots thus are tempting, but non lethal shots, such as shooting guns out of enemy hand, can be more beneficial -By defeating high ranking leaders who command others and sparing their lives, you will be rewarded. He will offer you respect and help (guns, help, new weapons, alternate paths, etc) -Respect plays a MAJOR part in the game Mer: -Flailing your sword isn't a smart idea -Specific motions with the controller will trigger combos (in the final game) -Tracing an X in the air, for instance, will unleash a devastating attack -You can stop these combos at any time by simply pausing your own movement. So if you do something that leaves you open to attack, you won't be screwed -New moves will be taught to you by two mentors in the game -One will teach you gun tactics, and another will teach sword tactics -If you don't show the proper respect to them, they won't help you -Friendly/respectful interaction is tied to the controller -You signal "yes/no" answers by nodding the controller up or down or shaking it from side to side -You show extra respect by bowing to the masters -Ubisoft is still coming up with other interactions -"You can act disrespectively as well: there are no cut scenes in the game - all conversations take place in game, as in Half Life 2. However unlike that game, characters wont keep prattling on if you walk away from them. They will react angrily to your imputent behavior" -Staying in the master's good graces is key: they give you missions that can be tackled in any order -You track down the gang leaders and try to turn them to your side. If you don't, they will join Tokai's (the main villian) gang -You have to prove you are worthy to them by battling them and sparing their lives. -You will need as many of them with you as possible to face Tokai. Without their help, you'll have a rough time when you finally face him -You turn gang leaders to your side by besting them in battle and stopping a deadly blow miliseconds before it strikes -Training sessions are offered by the two masters so you can hone your skills Mer nyheter etterhvert som tiden går tydeligvis. Nå vet jeg ikke om dette er rykter eller ordentlige nyheter. Vel vel. Uansett. Det at man kan skyte pistoler ol. ut av hånden på fiendene har jeg aldri opplevd i et spill før. Kanskje det finnes i et eller annet spill, men da har jeg hvertfall gått glipp av det spillet. Jeg har nemlig lenge savnet et slikt spill der man kan uskadeliggjøre fienden uten å måtte drepe dem. Ten hvor praktisk det er å skyte ting ut av hendene på fienden slik at de hjelper deg istedet. Spillet høres dessuten mer fristende ut en de fleste dagens fps-er. Og siden jeg er sterk motstander av alt som heter fps og sikting med analoge stikker er jeg svært glad for den fine kontrollen som kommer. Finally noe som kan ta over for musen, som lenge har vært det beste og eneste gode alternativet i et ordentlig fps. Edit: Litt mer om innholdet i wuoten. For meg virker det som om spillet prøver å gjøre spillet veldig interaktivt. For eksempel har man to mestere/lærere som lærer ddeg sverdstrategier/sverdkunst og "gunfighting". Det er ingen cutscenes i spillet, men alle samtaler lages på direkten. Dersom du skulle gå vekk fra de som snakker med deg vil de ikke fortsette å plapre i vei. Tvert imot. De vil bli irriterte og sinte fordi du gjorde denne uhøflige tingen mot dem. Høres unektelig morro ut dette. Endret 8. april 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Dette virker jo som et helt generic FPS, hvor den største innovasjonen vil være at du kan twiste pistolen og skyte (og jeg siterer Dagbladet-bloggen) GANGSTA STYLE!!11 5890754[/snapback] Med andre ord mener du at hvis man hadde fjernet muligheten til å tviste pistolen ville dette vært som å spille FPS på en xboxkontroller? 5890821[/snapback] I følge det jeg har lest til nå er det ikke langt ifra, nei. Selvsagt ikke helt likt, men poenget mitt var å få fram at Nintendo har sagt at de ønsker på gå en annen vei enn konkurrentene (derfor mener de også at Rev'en ikke er en konkurrent til PS3/X360, selv om mange vil påstå det motsatte ), og jeg synes ikke det at spillopplevelsen blir litt forandret ved at kontrolleren er annerledes er å gå sin egen vei. Å gå fra piltaster til mus+tastatur, og å gå fra en fireveis directional pad til dagens analoge spaker på kontrollerne er begge velkomne nyskapinger som gjør spillopplevelsen bedre - men jeg vil ikke påstå at de er revolusjonerende. 5890851[/snapback] Hva om du leser en gang til? Jeg sa aldri at overgang fra d-pad til analoge spaker er revolusjonerende. Jeg sier at overgangen fra analoge spaker til revolutionkontrollen er revolusjonerende. Her beveger du håndleddet mot det du skal skyte på istedenfor å styre siktet rundt på skjermen med en spak. Du beveger også håndleddet til den retningen du har lyst til å se. En analog spak har en fast hastighet (hvis du dytter den helt en retning), og man må vente til den kommer dit du vil ha den. REvo-kontrolleren kan du få dit du vil på et brøkdel av sekund, alt som trengs er litt trening, akkurat som med en mus. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Dette virker jo som et helt generic FPS, hvor den største innovasjonen vil være at du kan twiste pistolen og skyte (og jeg siterer Dagbladet-bloggen) GANGSTA STYLE!!11 5890754[/snapback] Med andre ord mener du at hvis man hadde fjernet muligheten til å tviste pistolen ville dette vært som å spille FPS på en xboxkontroller? 5890821[/snapback] I følge det jeg har lest til nå er det ikke langt ifra, nei. Selvsagt ikke helt likt, men poenget mitt var å få fram at Nintendo har sagt at de ønsker på gå en annen vei enn konkurrentene (derfor mener de også at Rev'en ikke er en konkurrent til PS3/X360, selv om mange vil påstå det motsatte ), og jeg synes ikke det at spillopplevelsen blir litt forandret ved at kontrolleren er annerledes er å gå sin egen vei. Å gå fra piltaster til mus+tastatur, og å gå fra en fireveis directional pad til dagens analoge spaker på kontrollerne er begge velkomne nyskapinger som gjør spillopplevelsen bedre - men jeg vil ikke påstå at de er revolusjonerende. 5890851[/snapback] Hva om du leser en gang til? Jeg sa aldri at overgang fra d-pad til analoge spaker er revolusjonerende. Jeg sier at overgangen fra analoge spaker til revolutionkontrollen er revolusjonerende. Her beveger du håndleddet mot det du skal skyte på istedenfor å styre siktet rundt på skjermen med en spak. Du beveger også håndleddet til den retningen du har lyst til å se. En analog spak har en fast hastighet (hvis du dytter den helt en retning), og man må vente til den kommer dit du vil ha den. REvo-kontrolleren kan du få dit du vil på et brøkdel av sekund, alt som trengs er litt trening, akkurat som med en mus. 5891025[/snapback] Beklager hvis det gikk litt fort i svingene der. Men poenget mitt var aldri å klage på bruken av kontrollen i dette spillet, men heller hvilken type spill det er. Mange vil selvsagt si at dette er en tåpelig kommentar ettersom det bare er ett spill, men med tanke på hvor mange lovord dette ene spillet har høstet her på forumet allerede, er noen motstridende meninger også helt på sin plass. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 @ Orresnei; I Perfect Dark på Nintendo 64 kan man skyte våpenet ut av henda. Enten overgir fienden seg,og ber for sitt liv,ellers så prøver han å får fatt i våpenet igjen,ellers prøver han å stikke av(litt usikker på denne) Men uansett,mye flott å lese om det spillet. Den repsekt saken hørtes genialt ut. Blir nok definitivt ett spill eg kommer til å kjøpe fort som fy når Revolution kommer på markedet Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Men poenget mitt var aldri å klage på bruken av kontrollen i dette spillet, men heller hvilken type spill det er. 5891156[/snapback] Men det er jo det som er halve "revolusjonen": At den kan gjøre eksisterende sjangere bedre. Andre halvdelen er at den kan lage nye sjangere. Begge ting er gode ting. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Dette skal liksom være "revolusjonen"? Skuffende spør du meg! Her har Nintendo sagt at de vil gå nye veier, og satse på gameplay framfor grafikk (noe bl.a. specsa til Revolution tilsier, da de er dårligere enn 360/PS3) og hva er det første de viser fram? Jo, et pent, generic FPS. Et typisk Ubisoft-spill. 5890754[/snapback] Det er ikke spilltypen, men hvordan du spiller som er revolusjonen. Dette er noe som må oppleves for å skjønne. Dette er en av grunnene til at Nintendo har ventet så lenge med å avsløre kontrollen og dens spill. De ønsker at folk skal kunne få teste dette selv. Det får de på E3 i år. Grafikken er bedre enn jeg hadde forventet meg. Mye bedre faktisk. Er det jeg som har misforstått, eller var det slik at det ikke først og fremst grafikken som skulle sitte i førersetet på denne konsollen? Dette virker jo som et helt generic FPS, hvor den største innovasjonen vil være at du kan twiste pistolen og skyte (og jeg siterer Dagbladet-bloggen) GANGSTA STYLE!!11 Virker som de går rett etter samme fjortis-markedet (no offense folkens ) som konkurrentene også retter seg mot. Hmm.. når Nintendo driver som vanlig er de barnslige. Når de prøver å appelere og få fjernet dette rykter, så er det like så negativt? Dette spillet inneholder store mengder blod og vold. Dette blir ikke et spill bare for fjortisser. Ikke at alle andre spill til Nintendo bare er for slikre aldersgrupper heller. Nei, jeg håper nå inderlig Nintendo viser fram noen nye, annerledes spill på E3, for hvis dette spillet viser hvilken vei de har tenkt å gå, blir den til forveksling utrolig lik Sonys og Microsofts veier. Som sagt, det er måten du spiller på som er unikt. Ikke bare innholdet. Nå er det selvsagt mulig jeg tar meg vann over hodet. Dette er tross alt et såkalt spill av et third-party (hvis støtte Nintendo absolutt må ha), men jeg håper nå ikke det er denne retningen Nintendo ender opp med å velge. De har selv sagt at de ønsker å skape nye markeder, med at spillene vil bli enkle og underholdende. Dette spillet passer ikke den beskrivelsen. Nintendo vil ikke ignorere "core-gamerene" sine, altså sin hardeste fanbase. Derfor kommer det slike spill. Nintendo MÅ ikke ha tredjeparty støtte egentlig, de har klart seg fint uten stort støtte en god stund nå, men med Revolution ønsker de å få tilbake det de mistet med blant annet N64. Men ja de sikter ut til alle. Dette er da bare et av de mange spillene som kommer. Revolution har fått enorm støtte fra utviklere. En annen ting er at Ubisoft har fått den gleden av å vise det første spillet på Revolution. Dette er ganske stort faktisk, siden Nintendo som oftest gjør slikt selv. Dette kan bare tyde på en ting, de ønsker å vise at tredjeparty er velkommen på Revolution. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Dette blir et dyrt år, med både PS3 og Revolution. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Dette blir et dyrt år, med både PS3 og Revolution. 5891370[/snapback] Revolution blir ihvertfall å finne her i huset før PS3. Vil eg ha HD-grafikk, spiller eg på 360`en. PS3 får vente til pengene detter ned fra oven Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Grafikken er bedre enn jeg hadde forventet meg. Mye bedre faktisk. Er det jeg som har misforstått, eller var det slik at det ikke først og fremst grafikken som skulle sitte i førersetet på denne konsollen? Dette virker jo som et helt generic FPS, hvor den største innovasjonen vil være at du kan twiste pistolen og skyte (og jeg siterer Dagbladet-bloggen) GANGSTA STYLE!!11 Virker som de går rett etter samme fjortis-markedet (no offense folkens ) som konkurrentene også retter seg mot. Hmm.. når Nintendo driver som vanlig er de barnslige. Når de prøver å appelere og få fjernet dette rykter, så er det like så negativt? Dette spillet inneholder store mengder blod og vold. Dette blir ikke et spill bare for fjortisser. Ikke at alle andre spill til Nintendo bare er for slikre aldersgrupper heller. Nå mener ikke jeg at Nintendo er barnslige når de driver på med sitt vanlige, men det er bemerkelseverdig at så mange som forsvarer Nintendo mot det barnslige stempelet enkelte setter på det jubler så fort det kommer en voldstittel. Virker litt slevmotsigende, men det er en annen sak. Og selvsagt appellerer spillet til et bredere publikum enn bare fjortiser, men mens de fleste voksne spillere kan kose seg like mye med et Mario-spill som GTA, er det ikke mange fjortiser som åpent innrømmer det samme. Derfor virker det klart som om Nintendo sikter seg inn mot "fjortismarkedet" her, i likhet med Sony og MS. Det er jo selvsagt ikke dumt sett fra et økonomisk synspunkt, men med tanke på at Nintendo har sagt at Revolution ikke skal konkurrere mot 360/PS3, har i hvertfall jeg sett for meg at den skal supplementere de andre to konsollene. Derfor ble jeg litt skuffa da det første bildet vi fikk skikkelig informasjon om viste seg å være et spill som liksågodt kunne vært på en av de andre to konsollene (med unntak av kontrolleren selvfølgelig). Men jeg regner med at Nintendo kommer sterkere tilbake når utgivelsen nærmer seg, og virkelig viser sin særegenhet og framtidige strategi Nå er det selvsagt mulig jeg tar meg vann over hodet. Dette er tross alt et såkalt spill av et third-party (hvis støtte Nintendo absolutt må ha), men jeg håper nå ikke det er denne retningen Nintendo ender opp med å velge. De har selv sagt at de ønsker å skape nye markeder, med at spillene vil bli enkle og underholdende. Dette spillet passer ikke den beskrivelsen. Nintendo vil ikke ignorere "core-gamerene" sine, altså sin hardeste fanbase. Derfor kommer det slike spill. Nintendo MÅ ikke ha tredjeparty støtte egentlig, de har klart seg fint uten stort støtte en god stund nå, men med Revolution ønsker de å få tilbake det de mistet med blant annet N64. Men ja de sikter ut til alle. Dette er da bare et av de mange spillene som kommer. Revolution har fått enorm støtte fra utviklere. De MÅ ikke ha, men det hjelper enormt. Gamecuben er såvidt jeg vet, den minstselgende av dagens konsoller, til tross for at den kanskje har noen av de beste og mest unike eksklusive titlene. Derfor kan vi tolke det slik at salgene uteblir pga. dårlig tredjepartsstøtte. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 De MÅ ikke ha, men det hjelper enormt. Gamecuben er såvidt jeg vet, den minstselgende av dagens konsoller, til tross for at den kanskje har noen av de beste og mest unike eksklusive titlene. Derfor kan vi tolke det slik at salgene uteblir pga. dårlig tredjepartsstøtte. 5891426[/snapback] Det er sant. Men GC solgte ikke så altfor mye mindre enn Xbox. Forskjellen er vel rundt 2-3 millioner. Om jeg husker riktig hadde GC rundt 18 millioner og Xbox 20 millioner i fjor høst eller noe. Men kanskje det aller viktigste er at Nintendo tjente fett på GC, mens konkurrentene stort sett gikk på tap. Spesielt Xbox, som bare kunne gå på pluss da Halo 2 ble lansert. Sony tror jeg muligens klarte det mot slutten også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå