Gå til innhold

Første titt på Red Steel til Revolution

TCi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Neppe ingame screenshots det der. Tror det er mer konseptbilder enn faktrisk gameplay...

Men det sakl bli gøy å få vite litt om spillene til konsollen da :cool:

Lenke til kommentar
Neppe ingame screenshots det der. Tror det er mer konseptbilder enn faktrisk gameplay...

5886480[/snapback]

Det er bekretet at det ikke er konseptbilder.

Lenke til kommentar

5886480[/snapback]

5886492[/snapback]

:dribble:

Om det stemmer. WOHO, så fett

Endret av rulleguru
Lenke til kommentar

Jada, er ingame screens. GameInformer har spilt det, og sier bl.a følgende:

"The longer we played with it the more natural if felt, and the more quickly we mowed down the targets. strafing around the targets is incredibly easy, as keeping the controller pointed at the object, while you move around with the analog stick keeps you focused on the target. aim felt similar to using a computer mouse, as it is possible to quickly explore every direction in a three dimension space with quick gestures."

Lenke til kommentar

Bladet vil komme ut neste uke. Og i følge Ubisoft vil vi få vite mer om Red Steel om kort tid. Forhåpentligvis får vi en titt av spillet i bevegelse også, men mulig de sparer det til E3.

Det er vist en rekke NDA avtaler som går ut rundt den 15-16 april.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

5886480[/snapback]

5886492[/snapback]

De sier heller ikke at bildene er fra faktisk gameplay... Men så var ikke kvaliteten på bildene all verdens helle.

Lenke til kommentar

5886480[/snapback]

5886492[/snapback]

De sier heller ikke at bildene er fra faktisk gameplay... Men så var ikke kvaliteten på bildene all verdens helle.

5887523[/snapback]

Det er ingame fra spillet... Hva er vitsen med en avsløring når man ikke viser ingame fra et spill? Ja, bildene er av dårlig kvalitet. Virker også som at spillet kjører i 16x9, men for tidlig å si ennå. Håper at Nintendo endelig støtter widescreen, idiotisk om de ikke gjør det.

Lenke til kommentar

Bildene er definitivt in-game. Men de kan muligens være fikset litt på. F.eks tatt vekk litt aliasing, slik de fleste utgivere gjør på screenshots. Uansett så ser det veldig pent ut. Og siden det virker som om kontrollene funker utrolig bra, så får man bare håpe at AI og leveldesign og slikt også er bra nok.

Lenke til kommentar
Bildene er definitivt in-game. Men de kan muligens være fikset litt på. F.eks tatt vekk litt aliasing, slik de fleste utgivere gjør på screenshots. Uansett så ser det veldig pent ut. Og siden det virker som om kontrollene funker utrolig bra, så får man bare håpe at AI og leveldesign og slikt også er bra nok.

5887833[/snapback]

Ja, det kan være mulig. Men vil tro at Revolution vil kunne ha godt med FSAA, GameCube hadde det også, dog stort sett bare på noen objekter. Slik som f.eks. vannskuterene i WaveRace Blue Storm.

Lenke til kommentar
Gameinformer, et av de største bladene innen "gaming" kommer i mai til å lansere en artikkel om det kommende Revolutionspillet Red Steel. Noen har midlertid fåt tak i scans fra bladet og de er svært entustiastiske overfor spillet. Jeg kommer ikke til å linke til disse scansene da dette er et brudd på opphhavsrett loven. Jeg kommer midlertid til å si det jeg vet om spillet.

Spillet tar såklart Revolutions kontroll til fullt bruk. Blant annet vil man ved å vri kontrollen vri pistoler ol. til siden. Det betyr at man kan bruke sin egen skytestil. Enten ved å skyte vanlig og kontrollert. Eller å skyte med pistolen vridd til siden, altså "gangster style".

Når man kaster granater vil man ha god kontroll over dette også. Man kan enten bruke overkast, og dermed kaste granaten som normalt. Eller så kan man bruke underkast og dermed la granaten rulle fint under beina på et par fiender og resten tenker dere nok selv ut.

Foruten pistoler, rifler og granater vil man få ta kontroll over sverd og kniver. Man vil da kunne veive kontrollen slik man vill gjort med et sverd og dermed "slice" fiendene opp.

Grafikken i spillet er bra utifra de bildene jeg har sett. Mange påstår at bildene kun er consept art, men de er ekte. Jeg tviler ikke på at de er ekte ettersom Nintendo ikke liker at folk publiserer bilder som ikke er ingame. De er kanskje ikke helt på høyde med det man ser på Xbox 360. Men med tanke på hvor liten konsollen er er jeg svært overakset over hvor bra de ser ut.

Uvikleren bak dette spillet er Ubisoft Paris, men nyhetssider vil ha det til at Nintendo har vært reltivt bra involvert i utvikling av spillet. om dette skulle vise seg å være riktig blir ejg ikke overasket. Jeg kan tenke meg at utviklere i begynnelsen kan trenge litt hjelp med å intregrere kontrollen skikkelig i spillene sine. Samt å skrive god kode til kontrollen.

Det at det første spillet til Revolution som skal bli vist fram er et FPS er jo positivt. GameCube fikk jo på seg at den var en barnslig konsoll. Kanskje kan dette bli forandret til Revolution.

Kilde:

http://revolution-fan.net/vis.php/red-stee...revolution.html

http://forums.nintendo.com/nintendo/board/...ssage.id=932227

Snorre :)

Wuoter fra min opprettede tråd. Desverre så jeg denne tråden litt for sent. Men men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...