jealei Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei, fikk skaffa meg adobe premier pro v1.5, og det som irriterer meg noe så sinsykt er at jeg ikke kan se på video overgangene før jeg legger de inn i fillmen, noe som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Proffprogrammer har ikke forhåndsvisning av overganger. Du tenker kansje på slik som det er i Pinnacle studio 9 og 1 feks. Kan ikke huske å ha sett dette i AVID, Liquid eller Premiere noen gang. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Kan noen fortelle meg åssen man setter ned bit raten på adobe premier pro? Endret 8. april 2006 av jealei Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Bitraten er bestemt av videofila, og kan ikkje endrast utan å lage ei ny videofil, men du tenkjer kanskje på å endre farten på klippet? I so fall er det noko so enkelt som å høgreklikke på klippet på tidslinja og velge Speed/Duration. PPro har nok ikkje førehandsvisning av overgangar nei, men eg meiner Liquid har det, og Sony Vegas veit eg har det. Endret 8. april 2006 av incanus Lenke til kommentar
jealei Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 jeg mener og ender på bi rata til den nye video fila, jeg redigerer på et klipp som her en bit rate på rundt 1600 den tar rundt 50mb, men når jeg exportere filmen blir bit raten 30000, og klippet tar 1gb Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Beklager, eg tenkte på framerate... *slå seg sjølv i hovudet* Du må endre på innstillingane når du eksporterer. Enkelte codecar (som DV AVI) har ein fast bitrate, so då må du bruke ein annan codec. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Skal videoen på nett er det beste/enklaste alternativet å bruke Windows Media. Gå til File --> Export --> Adobe Media Encoder. Velg Windows Media, og eit av dei mange "presets" som er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå