Gå til innhold

Prog til å partisere uten mulighet for recovery

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg trenger ett program for å partisere en harddisk uten mulighet for å redde filer med slike recovery program. Tips?

5886165[/snapback]

I bøtter og spann, men det er ikke partisjonering du er interessert i, men overskriving av data. Jeg har ved flere anledninger hørt programvaren fra Heidi bli anbefalt.

Lenke til kommentar
Hei, jeg trenger ett program for å partisere en harddisk uten mulighet for å redde filer med slike recovery program. Tips?

5886165[/snapback]

I bøtter og spann, men det er ikke partisjonering du er interessert i, men overskriving av data. Jeg har ved flere anledninger hørt programvaren fra Heidi bli anbefalt.

5886449[/snapback]

Ja jeg er egentlig klar over det, men jeg vil overskrive HELE disken, ikke bare en og en fil av de filene som ligger på disken for den er nå tom.

Går det med det programmet til a Heidi?

Lenke til kommentar
Ja jeg er egentlig klar over det, men jeg vil overskrive HELE disken, ikke bare en og en fil av de filene som ligger på disken for den er nå tom.

Går det med det programmet til a Heidi?

5886513[/snapback]

Ja, og det kommer klart frem av websidene jeg la med en link til. Eraser (som produktet heter) er et fleksibelt program der du kan velge om du skal overskrive en fil, en katalog med alt av filer, eller en hel partisjon/disk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...