Smork Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei. Jeg har et problem med cs og routeren min. Når jeg skal spille på nett og har koblet til routeren finner jeg servere.. Men jeg finner ikke CG sine å mange andre kjente servere.. Men når jeg ikke er koblet til routeren og bare modemet mitt finner jeg alle.. PS: Jeg har bare tildelt 1 ip adresse Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Dette kan tyde på at det ikke er noe galt med routeren din, men at du har en gammel versjon av CS, hvor det er kun 1 server igjen som kjører denne versjonen. Steam oppdaterer spillet automatisk men kanskje du må gjøre det manuelt? Lenke til kommentar
Brutalix Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Pluss husk kanskje at specifikasjoner og oppsett du har gjør det mye enklere å finne feilen. Selv om jeg er helt enig med Erixz, ikke et router problem, den infoen du får når du oppdaterer steam kommer fra Valve sine servere, og jeg ville nok heller sett på om du har satt noen filtere i game list. Mvh Brutalix Lenke til kommentar
Smork Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Jeg fant problemet. Jeg hadde ikke filtrer portene til internett. Jeg gjorde det nå og det funket.. Her er link som viser hvordan eg fikser problemet (link). Du velger navnet på routeren din så viser de hvordan du skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå