sablabra Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 vil en modda 350 klare å drive vann igjennom et system på over 9meter? Frankie 6020631[/snapback] Jeg ville tror det ja, men det avhenger så klart av hvor mange 90/180 graders bender du har. Er det enda en av disse vifteløse radiatorene? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 ehhh-ehehe ja du gjettet riktig ja... Er bare så frista til å svi av litt penger på noe vifteløst...tenker også på en PSU uten vifte i samme slengen...enten luft kjølt eller vannkjølt... Frankie Lenke til kommentar
eXa Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 har du prøvd en skikkelig stille vannkjøling før? du kan få det rimelig stille vil jeg si og likevell knuser det de passive greiene! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Har ikke prøvd noen ting, tingen er at jeg er ikke ute etter å tjene "det lille ekstra", skal egentlig bare kjøle maskinen, og husker jeg ikke feil så klarte den passive å kjøle ned i 38grader, og det er ihvertfall mye bedre enn den ICE som er i min shuttle nå. Frankie Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 hvis du har en shuttle kan det bli litt trangt med noe annet enn eksternt ja! men en trippel rad med 3 yate loon på 7 volt vil kjøle myyyye bedre og samtidig være helt stille!antagelig holder det med viftene på 5 volt også! og en mist 500\600 er og så stille at du må veldig nærme for å høre den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå