Gå til innhold

Swiftech MCP350, kraftig nok?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer den MCP655 jeg også, men jeg er usikker på om den er verdt så mye penger. Da overskrider jeg budsjettet mitt litt, men den er kanskje verdt pengene? Noen flere erfaringer? Det viktigste for meg er såklart flow, støy og driftsikkerhet. Swiftechen ser jo ut til å score høyt på alle kriteriene, det eneste er at den er noe dyr... :hm:

EDIT: Pluss at den ikke bør ta for mye plass, det er også viktig

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syns den er liten, alle dine kriterier har 655, men som sagt hva har du i systemet ditt, trenger du en så kraftig pumpe eller holder det med lillebroren. Men jeg har ikke angra et sekund siden jeg kjøpte den pumpa. Den er dyr, men du får det du betaler for...en av verdens beste 12v pumper.

5899954[/snapback]

Jeg regner med at du mener lillebroren mcp350? Den er vel egentlig uaktuell, da den bare koster 50kr mindre. Jeg har også hørt flere si at mcp655 lager en skrikende høyfrekvent lyd. Men har ikke Swiftech lansert en oppgradert versjon(som selges nå) som skal lage vesentlig mindre støy?

Lenke til kommentar
Regner med at den modden går ut på å gi den mer volt, da dreper du den fort.

Tanken var dødskul :thumbup:  passe størrelse, jeg bruker ikke tank lengre...men den der var stilig :)

5917040[/snapback]

Dreper den? Neinei, dette har jeg hørt av respekterte wasserkuhlhaxxere, men jeg har ikke noe link. Har hvertfall lest det flere ganger.

Lenke til kommentar

jeg får komme med ett seriøst svar da...

655 yter bedre enn 350 orginalt men med DENNE modden yter 350 bedre enn 655! og 350 er stillere enn 655 og mindre!

trenger jeg å si hva jeg hadde valgt?

edit: og 350 dumper mindre varme i vannet enn 655!

Endret av eXa
Lenke til kommentar

ja den er lagd til den pumpa! man monter bare nippelen på toppen.

men jeg mener å ha lest en plass at de toppene(det er flere) ikke er fullt like effektive som å modde en 1\2 nippel rett i den orginale toppen! dessuten er det jo kult å kunne skryte av å ha gjort noe selv. billigere er det og, men ikke like pent!

men jeg er absolutt ikke sikker på det jeg sa nå! :!:

Lenke til kommentar
Jeg vil anta den passer til Laing og swiftech pumpa, siden han snakker om at laing og swiftech visste hva de gjorde når de lagde pumpa.( Han i modden)

5950801[/snapback]

ja den er lagd til den pumpa!

men jeg er absolutt ikke sikker på det jeg sa nå!  :!:

5952765[/snapback]

Jeg mener den skal passe til begge, men jeg er også usikker.

Petter

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...