erot71 Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Hei, Kanskje litt tidlig å stå fast, men trenger hjelp... Er på mission 3, der jeg skal komme meg på denne lastebilen...hvordan gjør jeg dette ? Når jeg kommer inn i denne tunnelen der bilen står...to vakter(hva med dem?)...bilen kjører...før jeg klarer å ta dem ut...tips ! Lenke til kommentar
flue Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Tli høyre i den gangen du er i, er det en dør, gå inn den og gå videre derfra... Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Bilen stopper inni en camp ikke langt unna. Jeg stusset litt på dette jeg også. Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 7. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2001 Takk for svar ! Ok, jeg har sett denne døren til høyre...men før jeg rekker å komme dit kjører jo bilen...kommer den tilbake ? Jeg har prøvd dette: Gå stille inn over tunnelen, bilen kjører. Gå stille inn over tunnelen, bilen kjører, gjennom gangen til høyre opp lukka, dreper de to vaktene i enden av tunnelen... La oss si jeg kommer til tunnel åpningen... ser vaktene...ser bilen stå i enden...hva gjør jeg ? PS flyhigh, har sett bilen stoppe i campen, men skal ikke vi være med denne bilen...? [ Denne Melding var redigert av: erot71 på 2001-12-07 12:32 ] Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Du skal inn i bilen i campen. Derfra kjører du vidre til rocket base saken.. Gå inn døren til høyre. Da du kommer ut ser du to folk. Drep dem. Så tar du han i tårnet. De som stod borte ved bilen har ikke sett deg enda, hvis du brukte lyddemper da.. Bruk maskingeværet som står fast i bakken til å ta de to vaktene (for moro skyld).. Så går du litt bakover inn i skogen og henter sc00p rifle. Den er rå. Drep han inne i vinduet i basen før han rekker å ta alarmen, også tar du han utenfor. Gå ned til venstre for basen og klatre inn i vinduet. Drep alle som er i basen untatt den siste vakten. Han skal åpne porten for deg. Han må heller ikke se at du dreper noen andre (eller høre).. Ja, jeg sleit litt med dette oppdraget jeg også. Spesielt starten. Der ble jeg oppdaget hver gang av han pikken oppe i tårnet (ARGH!). Tamt irriterende.. Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 7. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2001 ok, flott...nå begynner jeg å skjønne...det er altså en camp til ! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jepph, diggbart spill:) Rundet det i går kveld. Digger at runde saker endelig har blitt noe bedre enn firkanta (fx gelendere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå