Even. Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Hei Har nå laget meg et design. Det skal være et sted der jeg skal vise hva jeg har laget, legge ut litt guider i CSS og PHP og også en "reklameplass" der jeg skriver litt om hva jeg kan innen webdesign. Foreløpig er det kun hovedsiden som er operativ. Siden vises foreløpig best i Opera (Har ikke prøvd FireFox). Støtte for IE kommer når jeg har funnet ut hvorfor IE mener at det å doble margin diverse steder er en god ide. Fant ut av det. Måtte floate tekst-diven og bruke en aldri så liten !important juks Footer er på vei Link Hva synes dere? Edit: Jeg må skrive margin-top: 100px; for å få 15-20px avstand mellom menyen og der teksten kommer frem i Opera. Noen som vet hva som er galt? Endret 7. april 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Lekker! Har vel egentlig ikke noe å kritisere. Du jobber hardt, ser jeg. Mange bra design på få dager. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Stemmer det. Har blitt helt hekta Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg syns det var stilig, og unikt. Men for å være pirkete, likte jeg ikke ikonene spesielt, men det er altså bare pirkesak fra min side. Stå på, good work! Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Innholdsteksten overlapper menyen i Safari (2.0.3 (417.9.2)) bilde Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Den var fin. Likte designet at det var enkelt og greit og liksom ikkje noke sånn dill med masse effekter osv.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Nå har jeg gjort litt småfiks på designet og renset opp i koden. Link Skal sprite opp typografien når nyhetsscriptet er klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå