TheBoz Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei! Driver mitt egent lille forum, men har problem med at det blir registrert masse brukere som bare er ute etter å spamme. Dette er ser ut til å være boter som registrerer brukere på forumet automatis. Sletter dem når jeg finner dem, men det er litt jobb om det er mange. Finnes det noe work verification ting som jeg kan sette opp på phpBB? Det hadde jo hindret boter å registrert brukere. Har lett i mods databasen på hjemmesiden til phpBB men ikke funnet noe. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hva med å prøve måten som er beskrevet her? Har ikke erfaring med dette selv, men tror det fungerer. Post gjerne resultatet slik at vi vet om det fungerer eller ikke. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Hva med å prøve måten som er beskrevet her?Har ikke erfaring med dette selv, men tror det fungerer. Post gjerne resultatet slik at vi vet om det fungerer eller ikke. 5885954[/snapback] Takker for tilbakemeldingen. Skal se på dette i morgen, nå venter senga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå