Gå til innhold

Bruker registrering i phpBB

Anbefalte innlegg

Hei!

Driver mitt egent lille forum, men har problem med at det blir registrert masse brukere som bare er ute etter å spamme. Dette er ser ut til å være boter som registrerer brukere på forumet automatis. Sletter dem når jeg finner dem, men det er litt jobb om det er mange. Finnes det noe work verification ting som jeg kan sette opp på phpBB? Det hadde jo hindret boter å registrert brukere. Har lett i mods databasen på hjemmesiden til phpBB men ikke funnet noe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vet det er sent svar, men bedre sent enn ingen svar.

Oppgrader phpBB til siste versjon, så skrur du på "image verification" og "user activation" i kontrollpanelet.

Da må brukere gjengi bokstaver i et bilde ved registrering, samt verifisere epost-adressen sin.

Lenke til kommentar
Vet det er sent svar, men bedre sent enn ingen svar.

Oppgrader phpBB til siste versjon, så skrur du på "image verification" og "user activation" i kontrollpanelet.

Da må brukere gjengi bokstaver i et bilde ved registrering, samt verifisere epost-adressen sin.

5953511[/snapback]

Takker for svar. Jeg fant ut av problemet, problemet var at den delen ikke var oversatt til norsk så teksten ikke var synelig. Tok og oversatte det selv så fungerer det helt ypperlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...