B4stian Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei, jeg trodde ikke NetCom hadde EDGE-dekning i Tønsberg jeg, men på bussen hjem fra en kamerat (på åsgårdstrandsveien) fikk jeg ikonet E isteden for G'en oppe. Noen som vet om det er EDGE-dekning flere steder? Synes NetCom sitt kart ikke fungerer så fint jeg... Lenke til kommentar
mlan Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Hei,jeg trodde ikke NetCom hadde EDGE-dekning i Tønsberg jeg, men på bussen hjem fra en kamerat (på åsgårdstrandsveien) fikk jeg ikonet E isteden for G'en oppe. Noen som vet om det er EDGE-dekning flere steder? Synes NetCom sitt kart ikke fungerer så fint jeg... 5885765[/snapback] Det samme gjelder i Fredrikstad. Der får jeg enkelte steder E ikonet i steden for G ikonet. Tror de holder på å oppgradere basestajonene sine. Har nok bare ikke oppdatert kartene sine med den nye informasjonen. Endret 8. april 2006 av mlan Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Ja... håper det blir EDGE-dekning over hele Tønsberg... :9 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Nå begynner det å skje ting her tror jeg... I dag fikk jeg EDGE-dekning på Kilen og på Eik. Hjemme og i byen har jeg kun GRPS, men kanskje sentralene oppgraderes? Lenke til kommentar
oddity Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hvor er hjemme for deg da? Jeg må sjekke dette neste gang jeg stikker til tønsberg (husvik)! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Hvor er hjemme for deg da? Jeg må sjekke dette neste gang jeg stikker til tønsberg (husvik)! 5958872[/snapback] Jeg bor i Presterødåsen. EDIT: Kan legge til at jeg får EDGE-dekning også på Kaldnes og i sentrum. Endret 21. april 2006 av datating Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Nå har jeg EDGE-dekning også i Presterødåsen... blir det stadig bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå