sitelux Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Heisann Et lite og enkelt spørsmål: Er det noen måte å få kobla en playstation til en LCD skjerm (ikke TV). Vet det finnes noen skjermer med S-video inngang, men den skjermen jeg skal ha skal helst ikke koste så mye mer enn 2000. Gjerne brukt.(men helst mer enn 17/19"... TIPS? Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Noen? Veit d finnes adaptere, men har ikke sett noe til dem i Norge... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Du kan jo koble til via S-video, men kvaliteten blir så tragisk at det ikke er verdt det. Vet det finnes andre muligheter, men jeg har aldri helt skjønt hvordan man gjør det, så det overlater jeg til noen andre å svare på. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Kjøp deg et rimelig tv-kort til pcen http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10419&s...rice=&maxPrice= Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 ...Eller kjøp en LCD-TV som har scart og alt det der som samtidig kan brukes til PC-bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå