skylinepower Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg var på en annen tråd og spurte også men de ble litt sure på meg (beklager dere) ja jeg har dette hovedkortet. det må være ifra Psdata og koste under 400kr Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Ble vi sure ? Det skjer det... Jeg vil anbefale deg denne, http://www.psdata.no/ps.asp?it=99474&mlevel=011001. Stort sett eneste brikken under 400 kr verdt å kjøpe i 400 Mhz utgave, dersom du ikke skal ha dual-channel. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg var på en annen tråd og spurte også men de ble litt sure på meg (beklager dere) 5885687[/snapback] Dette var da ikke godt å høre, for min del trodde jeg forumet var en plass man fikk hjelp til noe man lurer på, og ikke en plass man får kjeft, så lenge man ikke legger opp til det selv da. Men Denne kan jo kanskje være aktuell, men jeg ble faktisk litt usikker på om det er en eller om det er dual channel, men jeg er ganske sikker på at det er en brikke. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Ikke dårlig den da, den så jo kul ut i tillegg. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Jeg har Dette Hovedkortet! Passer det og ha den brikken i det hovedkortet? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Ja, så klart passer den, ellers hadde vi ikke sagt det... Du har EPoX EP-5PLAI, I848P, Socket-775, ATX Lyd, 2XSATA, LAN, ***DDR400***, AGP8X. DDR 400 er det samme som PC3200 Minne, så det passer. DDR400 * 8 = PC3200. Jeg ser nå at den brikken jeg linket til, er PSData tulla angående benevninger, men begge to som er linket til i denne posten fyller dine krav. Endret 8. april 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå