phat39 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei, jeg kan ikke overklokke via bios når maskinen starter, lurte på om det fantes noen programmer man kan bruke for å overklokke når man er i windows? (helst freeware ) Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ja det finnes flere program for dette, BRUK GOOGLE! Men du må passe på at du laster ned et program som støtter ditt chipset. Lenke til kommentar
phat39 Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Ja det finnes flere program for dette, BRUK GOOGLE! Men du må passe på at du laster ned et program som støtter ditt chipset. 5885715[/snapback] Jo jeg har brukt google. Hadde jeg funnet hadde jeg ikke brydd meg med å plage dere. Jeg finner bare status overklokking greier, som cpu-z, everest ultimate, clockgen osv. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 clock-gen er akuratt programmet du er ute etter! det er et desktop-clock prog.! Lenke til kommentar
phat39 Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 (endret) clock-gen er akuratt programmet du er ute etter! det er et desktop-clock prog.! 5886428[/snapback] Er ikke den bare sånn status rapport greie? jeg finner i hvert fall ikke hvor jeg kan skru om mulitplier og htt :S sjekkern igjen for det EDIT: jo fant det ut nå, må bare finne hvordan PLL jeg har Endret 8. april 2006 av phat39 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå