Gå til innhold

"En skikkelig HOT pizza"

Sintfisk

Anbefalte innlegg

Har ikke smakt denne enda, men har smakt kyllingversjonen. Selve pizzan er helt kurrant, verken hater jeg den eller har den som favoritt..

At den er HOT er bare tull, brukte hele krydderposen, merka ikke en dritt.

En gang tok jeg å tømte alt krydderet på en liten bit, for å sjekke om den ble noe sterkere. Ble litt, men ikke nok til å være HOT!

Sleng heller på no tabasco, da brenner det godt! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns "En skikkelig hot pizza" er den beste frossenpizzaen man får, i den størrelsen. Kansje ikke spesielt hot, men god. :p

Jeg har aldri brukt krydderet, av den enkle grunn at da smaker ikke jeg noe annet enn krydderet, pga. det er sterkt. Jeg har tygd i meg fersk habanero, og bruker det gjerne i en rett, så jeg er ikke noe krydder-pingle, men sterkt er ikke det samme som "mye smak". I de fleste tilfeller så får ikke man noe mer smak på maten med det skvipet, man blir bare god og varm.

Nå er vi også i norge, og vi har bare to typer mennesker her. De som syns alt sterkere enn idun ketchup brenner høl på tunga, og de som syns at tabasco er en fin erstatning for ketchup..

Lenke til kommentar

Jeg synes selv denne pizzaen er en av de bedre frosne man får, men å kalle den hot er fullstendig latterlig. Markedsføringen er nok rettet mot middelaldrende mødre som ser for mye på Travel Channel og liker å føle seg vågale uten å risikere for mye.

EDIT: Nå er det over et år siden sist jeg smakte den, og den kan jo ha forandret seg for alt jeg vet.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Har smakt den en gang, og jeg kan ikke si at den var særlig smakfull eller hot.

Men om du nå har kjøpt den og vil ha en ekstremt hot opplevelse, så anbefales det å spise alt krydderet i krydderposen på en gang.

Endret av Superior
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...