discostu Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Har ikke smakt denne enda, men har smakt kyllingversjonen. Selve pizzan er helt kurrant, verken hater jeg den eller har den som favoritt.. At den er HOT er bare tull, brukte hele krydderposen, merka ikke en dritt. En gang tok jeg å tømte alt krydderet på en liten bit, for å sjekke om den ble noe sterkere. Ble litt, men ikke nok til å være HOT! Sleng heller på no tabasco, da brenner det godt! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Kansje ikke så strek, men fy faen å god den er Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Syns "En skikkelig hot pizza" er den beste frossenpizzaen man får, i den størrelsen. Kansje ikke spesielt hot, men god. Jeg har aldri brukt krydderet, av den enkle grunn at da smaker ikke jeg noe annet enn krydderet, pga. det er sterkt. Jeg har tygd i meg fersk habanero, og bruker det gjerne i en rett, så jeg er ikke noe krydder-pingle, men sterkt er ikke det samme som "mye smak". I de fleste tilfeller så får ikke man noe mer smak på maten med det skvipet, man blir bare god og varm. Nå er vi også i norge, og vi har bare to typer mennesker her. De som syns alt sterkere enn idun ketchup brenner høl på tunga, og de som syns at tabasco er en fin erstatning for ketchup.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 jeg synes den "ketchupen" på kebak plassene har i byen er en fin erstatnig for ketchup , tabasco er litt tamt , passer fint til egge og annet som trenger litt extra smak . men ketchup er bare skvip Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Et annet eksempel jeg opplevde var med en Taco saus. Jeg kjøpte Hot men det smakte mild. Måtte kompensere med Tabasco. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 jeg synes en Skikkelig Hot Pizza er blant de beste frossenpizzaene man får kjøpt om dagen. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Når vi først snakker om "En skikkelig hot pizza", hvilken er det vi snakker om? Er det den med kjøttboller eller kylling? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Kjøttboller, kyllingutgaven er veik. Kjøttbolleversjonen er absolutt en av de beste frossenpizzaene man får kjøpt. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Sitter og spiser den med kylling nå (har ikke smakt den før) og synes den er helt kurant. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 jeg synes en Skikkelig Hot Pizza er blant de beste frossenpizzaene man får kjøpt om dagen. 5887242[/snapback] Hvilken frossen pizza er best av de du får kjøpt om natten da? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Godt innlegg Brusfisk, synes du burde sende brev å klage til produsenten. Er noen på forumet her som har gjort det, og de fikk pengene tilbake. 5885561[/snapback] Ja, gjør det! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Jeg synes selv denne pizzaen er en av de bedre frosne man får, men å kalle den hot er fullstendig latterlig. Markedsføringen er nok rettet mot middelaldrende mødre som ser for mye på Travel Channel og liker å føle seg vågale uten å risikere for mye. EDIT: Nå er det over et år siden sist jeg smakte den, og den kan jo ha forandret seg for alt jeg vet. Endret 8. april 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Nå fikk jeg list på en straight edge grandiosa! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Nå fikk jeg list på en straight edge grandiosa! 5889922[/snapback] Vanlig Grandis du mener? Sitter å koser meg med en nå! =D Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Pizza er ikke godt 5889975[/snapback] Åjo, akkurat nå innser jeg hvor glad jeg er i Pizza! =) Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Synes den er helt OK jeg. Blant de bedre av frossenpizzaene. Men HOT, det er den ikke. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Har smakt den en gang, og jeg kan ikke si at den var særlig smakfull eller hot. Men om du nå har kjøpt den og vil ha en ekstremt hot opplevelse, så anbefales det å spise alt krydderet i krydderposen på en gang. Endret 8. april 2006 av Superior Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå