Sintfisk Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg er vel kanskje ikke akkurat blant de mest aktive her på forumet, men akkurat nå føler jeg sterkt for å dele min frustrasjon og sinne med omverdnen. Jeg er også klar over at denne posten, trolig, har veldig liten nytteverdi for de fleste av dere. La det stå som en advarsel for potensielt uheldige sjeler der ute. Jeg var litt treg med å planlegge middagen i dag, og før jeg visste ordet av det, var klokken alt blitt 21.00. Slapp som jeg er orker jeg ikke tanken på å stille i stand noe delikat; så "sent" - man har jo alltids frossen-pizzaen! Jo, jeg er klar veldig klar over at man ikke skal forvente for meget av "pappizzaen" i frysedisken. Den slags type pizza smaker somregel so-so, men at en frossen-pizza skulle holde en like dårlig standar som Ternias 'En Skikkelig Hot Pizza', nei, _det_ kunne jeg aldri i min villeste fantasi ha trodd! Uviten, glad, og vel hjemme leser jeg pakkningen en gang til: "En skikkelig Hot Pizza med kjøttboller, meksikansk saus, ananas og mye ost. Sprø, luftig bunn. Dette er en frossen pizza det smaker mye av. Vi har verken spart på cayenne, chili eller jalapeno-pepper i sausen". Dessuten følger det med en ekstra krydderpose, som ifølge pakkningen skal gi en helt hysterisk "HOT" opplevelse. Om man er så dristig at man heller posens innhold over pizzaen, ja, da må man forberede seg på en GLOHETT inferno av et helveteshett ragnarok. 'Husk for Guds skyld å ha masse drikke tilgjengelig' står det. Endelig en pizza som det fatkisk smaker noe av? Med store forhåpninger setter jeg pizzaen i ovnen, og venter 15 minutter som annvist. Et drøyt kvarter senere senker jeg tennene mine i det jeg tror er slutten for smaksløkene mine - men, hva i he....? HVA ER DETTE FOR NOE FORBANNA SKVIP? Pizzaen, med medfølgende krydder, smaker ca like mye som et stykke gammel loff. Den er like 'heit' som et flaske med Idun ketchup. HVOR er cayennepepper'n min? HVOR er chillien de skryter så hemningsløst av? Dette er det mest latterlige jeg noensinne har vært borti! Akkurat hvem er det denne pizzaen anses som "hot" av? Dere på Ternia, dere vrir dere sikkert i smertkramper og brannblemmer i kjeften når dere spiser baguetter med paprika på i arbeidskantina deres? MAKAN til villedene og virkelighetsfjern markedsføring skal man lete lenge etter. Jeg føler meg snytt. Særdeles snytt. Så, til dere som har de samme forventningene jeg hadde, neste gang dere lener dere over frysedisken, styr unna, og ta dere heller litt tid til å lage noe med skikkelig smak i selv. 1 Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Jeg liker den pizzaen jeg... selv om den ikke er hot eller noe, så er den mer smak i enn fks. Grandiosa. Endret 7. april 2006 av Skillpadde Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Godt innlegg Brusfisk, synes du burde sende brev å klage til produsenten. Er noen på forumet her som har gjort det, og de fikk pengene tilbake. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hørtes merkelig ut. Men da blir det ihvertfall ikke den pizzaen om jeg skulle være i nød. Likte forresten ordbruken endel steder i teksten Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hørtes merkelig ut.Men da blir det ihvertfall ikke den pizzaen om jeg skulle være i nød. Likte forresten ordbruken endel steder i teksten 5885568[/snapback] Hehe, må si meg enig i den. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ah! Endelig! Dagens latter. Bedre sent enn aldri. Send klage du Få tilbake penga, og lag deg en ordentli' sterk pizza selv. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 jeg elsker den pizzaen jeg da den er utrolig mye bedre enn mange av de andre frossenpizzaene... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Godt innlegg Brusfisk, synes du burde sende brev å klage til produsenten. Er noen på forumet her som har gjort det, og de fikk pengene tilbake. 5885561[/snapback] Vet du hva; Jeg har ALDRI smakt en hot utgave av den pizzaen der. Jeg klarer overhodet ikke å like den uten et tårn med ren, simpel ketchup oppå, den smaker rett og slett INGENTING! At noen (inkludert min mor og far ) fortsatt kjøper den, er for meg et mysterium. Og det er da for svarte ikke noe meksikansk saus på den; det er ikke noe saus i det hele tatt! Jeg tror dette er en veldig enten-eller-pizza. Personlig hater jeg den. Veldig bra tekst forøvrig, Brusfisk Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Det er en grunn til at Grandiosa er norges mest kjøpte pizza Den skuffer aldri, koster ikke stort, og du blir akkurat passe mett etter 1 pizza. Snakker selvfølgelig om den orginale Grandiosa'n. Men flott at du legger ut en anmeldelse, da vet vi hw-nerder hva vi skal styre unna! Endret 7. april 2006 av Menkromsen Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 En av de bedre innleggene jeg har sett på dette forumet. Trenger ikke smiley i det hele tatt, ord sier alt. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Fantastisk bra skrevet, interresant, å får meg til å lese videre. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hehe jeg kaster på noen jalapenòs på den pizza'en Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Haha for en evig herlig formulering der oppe på toppen! Måtte le av "baguetten med paprika på" gitt! Men jeg er enig, men den nye lørdagspizzaen til Grandiosa er faktisk alt den lover på pakka om du er så heldig å få rikelig med biff på den. Ikke værst. Men jeg kjøper aldri noe annet enn papp fra Big One eller Grandiosa jeg da! Alt det andre har jeg som trådstarter bare latterlige erfaringer med. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Helt enig, brusfisk. Har uheldigvis kjøpt den drittpizzaen der én gang, og det ble med god grunn også siste. PS: Bra nick du har:D Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 En Skikkelig Hot Pizza smaker godt, da. Du kan jo slenge på så mye krydder du selv vil - men pizzaen er nok dessverre laget slik at de fleste skal kunne nyte den, for å kunne selge best. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har spist den en del ganger ja, den er definitivt ikke HOT. Derimot er det noen som synes BigOne Mexican er HOT, ikke jeg, men noen bekjente... Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 den er utrolig god, men har du smakt den HELT uten krydder? da smaker den crap! Ellers er jeg enig i den villedende reklamen. Det burde være 2 poser med krydder, den som er nå og en som er "skikkelig HOT"! Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Vi nordmenn er vel ikke de som er mest kjente for sterkmat. Når jeg kjøper mat ute, og de spør om jeg vil ha sterk dressing el. så er det bare en vits de fleste steder! Nei, det beste er å ha litt chili og annet snaks stående i skapet så kan man vrake og velge hvor sterkt man skal ha det selv.. Testet forseten de nye "opphugde poteter" pomfrien med grillkrydder i dag. Og den smakte droll! Grunn; Det kryddere var av kjipsete sort i mine øyner... Bedre med mitt eget av blanding grillkrydder som jeg har mixet selv da. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hehe, ja, den pizzaen er tragisk. Faktisk er det sterkere å lage seg et loffsmørbrød med Idun i bunn og litt grillkrydder, enn det er å si at den pizzaen er hot. Nei, jeg gir egentlig ikke 5 flate øre for "HOT" ferdigpizza, har fremdeles ikke funnet en. Skal jeg ha en hot "ferdig" pizza som jeg selv ikke har laget, går jeg til en pizza resturang her jeg bor. Er ikke en kjede, men har djevelsk god pizza. Står det "hot" i menyen, så er den "HOT!!". Type "3 flasker cola, det brenner fremdeles, fan, hvor er CO2 apparate" hot. Men den beste pizzaen er den du lager selv. Og ikke minst, er pizzaen dårlig, er det bare å finne et speil og så kan du kjefte på den som har laga pizzaen, hele kvelden Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg betaler 45,- for en "Skikkelig Hot Pizza", synd de slutta med "En Skikkelig Rund Pizza". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå